آغاز مستندنگاری کرونا از بیمارستان بوعلی توسط واحد فرشچیان

به گزارش تور کیش، مرحله نخست فعالیت دفتر مستندنگاری آثار کرونا با برگزاری نشست مشترک میان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان و رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران انجام و نخستین مصاحبه تخصصی وارد مرحله اجرا شد.

آغاز مستندنگاری کرونا از بیمارستان بوعلی توسط واحد فرشچیان

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مرحله نخست فعالیت دفتر مستندنگاری آثار کرونا با برگزاری نشست مشترک میان بهمن نامور مطلق، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان و امیرسعید کریمی، رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران انجام و نخستین مصاحبه تخصصی وارد مرحله اجرا شد.

در این نشست مشترک کریمی، رئیس بیمارستان بوعلی شرایط این بیمارستان در دوران کرونا و شرایط پیش آمده را تشریح کرد. همچنین وی توضیحاتی در خصوص زمان ورود نخستین بیمار کرونایی و شرایط و مسائل پیش آمده در مراحل اوج این بحران را در این مرکز درمانی اعلام نمود.

در ادامه این برنامه، نخستین مصاحبه تخصصی با رئیس بیمارستان بوعلی انجام شد تا خاطرات و تجربیات وی از ابتدای ورود این بیمارستان به فرآیند پذیرش و درمان بیماران کرونایی ثبت و ضبط شود.

همچنین در این نشست، مقرر شد تا نفرات دیگری از پرسنل این بیمارستان که از ابتدا در فرایند درمان بیماران مشارکت داشتند، برای انجام مصاحبه معرفی شوند تا خاطرات و تجربیات آن ها نیز به ثبت برسد.

گفتنی است که سه بیمارستان بوعلی، امیرالمؤمنین(ع) و فرهیختگان از مراکز آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا به عنوان مرکز پذیرش این بیماران معرفی شدند و مقرر شده تا در قالب فعالیت های دفتر مستندنگاری کرونا اتفاقات و وقایع آن ها به ثبت برسد.

مستندنگاری آثار کرونا پروژه ای چند وجهی است که به همت دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان به صورت مشترک و با هدف ثبت بخشی از وقایع پیش آمده بر اثر کرونا در حال اجراست.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 963

به "آغاز مستندنگاری کرونا از بیمارستان بوعلی توسط واحد فرشچیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مستندنگاری کرونا از بیمارستان بوعلی توسط واحد فرشچیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید