شروع کار رنگرز و خسروی در وزارت ورزش و جوانان

به گزارش تور کیش، حسن رنگرز و علیرضا خسروی از امروز (شنبه)، فعالیت خود را در وزارت ورزش و جوانان شروع کردند.

شروع کار رنگرز و خسروی در وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز (شنبه) مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفاتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار گردید.

در این مراسم، علی نژاد ضمن تشکر از زحمات صادقانه احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند، در سمت های جدید خود پیروز باشند. دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش، دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید بتوانند در این سمت مانند مدیران قبلی پیروز باشند. جابجایی همواره برای سیستم و افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.

وی اضافه کرد: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل، یکی از مدیران قدیمی و پیروز ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین، محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیار زیادی که در اختیار دارد، بسیار مهم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جانشینان سعادتمند و اسبقیان گفت: انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل، پیغام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان، درون سیستم و از بیرون دیده می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 870

به "شروع کار رنگرز و خسروی در وزارت ورزش و جوانان" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع کار رنگرز و خسروی در وزارت ورزش و جوانان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کار رنگرز و خسروی در وزارت ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید