اتهام سنگین دونالد ترامپ علیه اسنپ چت

به گزارش تور کیش، رئیس جمهور ایالات متحده: دونالد ترامپ بیانیه ای صادر کرد و اسنپ چت را به استفاده غیرقانونی از بودجه شرکت خود برای تقلب در انتخابات سال 2020 متهم کرد. این اقدام پس از آن صورت می گیرد که این شرکت اظهار داشت دیگر نمی خواهد حساب ترامپ را تبلیغ کند.

اتهام سنگین دونالد ترامپ علیه اسنپ چت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سخنگوی اسنپ چت در خصوص تصمیم حذف حساب ترامپ گفت: ما حساب کاربری رییس جمهور آمریکا را حفظ خواهیم کرد، اما مطالب آن را در صفحه اصلی خود قرار نخواهیم داد. سیاست ما این است که پیغام هایی که تشویق به خشونت، نژادپرستی و بی عدالتی می نمایند را تقویت نکنیم.

بیشتر بدانید:

پیش بینی عجیب ایلان ماسک: افراد تا 10 سال دیگر با یک زبان ذهنی بیگانه بدون استفاده از کلمات حرف می زنند!

چرا اسنپ چت من کار نمی نماید؟

معرفی 10 اپلیکیشن برتر دنیا با بیشترین میزان دانلود

کمپین تبلیغاتی ترامپ نیز توضیحی نداد که چگونه عملکرد شرکت اسنپ چت علیه ترامپ می تواند قانون را نقض کند. با توجه به این که ستاد مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور ایالات متحده: دونالد ترامپ اقدامات اسنپ چت را استفاده غیرقانونی از بودجه سازمانی خود برای تبلیغ جو بایدن و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 قلمداد نموده است، تعیین نیست که قرار است ترامپ تا چه حد از قدرت خود به عنوان رئیس جمهور سوء استفاده کند.

اما جالب است بدانید که تنش بین اسنپ چت و دونالد ترامپ فشار بیشتری را به مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک وارد می نماید که از سیاست های مبنی بر عدم اقدام علیه پست های دونالد ترامپ حمایت می نماید.

در بیانیه کمپین ترامپ آمده است: اسنپ چت در کوشش است تا حمایت از انتخابات 2020 را با تقلب برگزار کند و به طور غیرقانونی با استفاده از بودجه سازمانی خود، برای تبلیغ جو بایدن و سرکوب رئیس جمهور ترامپ کوشش می نماید. مدیر اجرایی رادیکال اسنپ چت، ایوان اشپیگل ترجیح می دهد فیلم های شورش افراطی چپ را تبلیغ کند و کاربران را ترغیب کند تا آمریکا را نابود نمایند تا اینکه سخنان مثبت وحدت، عدالت و قانون و نظم را از رئیس جمهور ما به اشتراک بگذارد. اسنپ چت تمایلی ندارد که بسیاری از کاربرانشان محتوای رئیس جمهور را تماشا نمایند و بنابراین آن ها (مدیران اسنپ چت) به طور جدی در سرکوب رای دهندگان شرکت می نمایند. اگر شما یک محافظه کار هستید، آن ها نمی خواهند از شما چیزی بشنوند، آن ها نمی خواهند که شما رأی دهید. آن ها شما را بدبخت می دانند و نمی خواهند شما در کنار آن ها قرار بگیرید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1019

به "اتهام سنگین دونالد ترامپ علیه اسنپ چت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام سنگین دونالد ترامپ علیه اسنپ چت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید