ادامه اتفاقات شائبه دار در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش تور کیش، اتفاقات روزها و هفته های اخیر در فدراسیون دوومیدانی بر شائبه های پیش از برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون اضافه نموده است.

ادامه اتفاقات شائبه دار در فدراسیون دوومیدانی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فدراسیون دوومیدانی یکی از چند فدراسیونی است که با سرپرست اداره می گردد؛ سرپرستی به نام ایرج عرب که از 24 مهر ماه مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفته است.

حضور عرب در فدراسیون با اتفاقاتی همراه بود که نقدهای هم به دنبال داشت. یکی از این نقدها مربوط به ادامه فعالیت دبیر فدراسیون با وجود تغییر در رأس این نهاد بود. محمدرضا داورزنی معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان، علی دانشمندفرد را به عنوان دبیر مجمع معرفی کرد. طبق قانون، دبیر مجمع و دبیر فدراسیون باید یک نفر باشد، اما این شرایط در دوومیدانی رخ نداد تا شاهد حضور همزمان علی دانشمندفرد به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی و هاشم صیامی به عنوان دبیر فدراسیون باشیم.

ادامه فعالیت صیامی با نظر مستقیم ایرج عرب صورت گرفت، این در حالی بود که عده ای معتقدند بودند صیامی نیز باید برود، چون از دوره حضور مجید کیهانی در فدراسیون باقی مانده و همین موضوع ممکن است شائبه هایی را به وجود آورد.

در کنار این موضوع ایرج عرب به دلیل عدم آشنایی کامل به مسائل دوومیدانی، کارها را به دیگر مسئولان واگذار نموده است. یکی از کارهایی که تفویض شده، پیگیری مسائل مربوط به مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی تهران است. چند هفته قبل بود که 9 نفر از اعضای مجمع این هیئت با تنظیم نامه ای و ارسال آن به مسئولان ذیربط خواهان برگزاری مجمع فوق العاده به دلیل شرایط نامساعد این هیئت بودند. این نامه برای سرپرست فدراسیون، بازرس و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ارسال شد. سرپرست فدراسیون نامه ارسال شده را به یکی از مسئولان فدراسیون ارجاع داد تا او پیگیری کند، اما این مقام مسئول، نامه را بایگانی کرد تا در واقع از فرایند پیگیری خارج گردد.

هنوز معین نیست فرد مورد نظر با چه ادله ای اقدام به مختومه کردن این پفراینده نموده است. این در حالی است که گفته می گردد در یکی دو روز آینده موضوع به وسیله اداره کل ورزش و جوانان پیگیری خواهد شد.

آنچه در این میان به نظر می رسد، افزایش شائبه ها و تصمیم گیری ها پیش از برگزاری انتخابات است. قطعاً بعضی کوشش ها برای ابقای رئیس فعلی هیئت دوومیدانی تهران نیز در راستای همین ایجاد شائبه است.

اتفاقاتی که در بالا به آنها اشاره شد، شرایط دوومیدانی را بدتر از گذشته نموده و همین موضوع شائبه هایی را به وجود آورده و گفته می گردد با این اقدامات زمینه سازی هایی برای حضور بعضی افراد در این فدراسیون شکل گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 586

به "ادامه اتفاقات شائبه دار در فدراسیون دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اتفاقات شائبه دار در فدراسیون دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید