ادامه پیگیری های خبرنگاران، تضییع حق 2 ورزشکار کردستانی و سکوت تعجب برانگیز فدراسیون دوومیدانی، وزیر ورزش ورود کند

به گزارش تور کیش، گروه استان ها - مسئولان فدراسیون دوومیدانی علی رغم تضییع حق 2 دوونده کردستانی و عدم دعوت آنان به اردوی تیم ملی، روزه سکوت به خود گرفته اند!

ادامه پیگیری های خبرنگاران، تضییع حق 2 ورزشکار کردستانی و سکوت تعجب برانگیز فدراسیون دوومیدانی، وزیر ورزش ورود کند

به گزارش خبرنگاران از سنندج ، روز گذشته خبری مبنی بر عدم دعوت دو دونده مطرح کردستانی به اردوی تیم ملی بازی های آسیایی از زبان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان روی خروجی این رسانه رفت که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

قضیه از این قرار است که کژان رستمی و میثم رشیدی دو دونده کردستانی که در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول را کسب نموده اند به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت نشده اند و فدراسیون در اقدامی تعجب برانگیز ورزشکاران دیگری را جایگزین آنها نموده است!

خبرنگار خبرنگاران روز گذشته مطالبه و دغدغه این ورزشکاران را از مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان پیگیری کرد که به گفته وی قرار بود مسئولان فدراسیون در نشستی که در تهران برگزار نموده، تجدیدنظر و به نفع ورزشکاران تصمیم گیری نمایند اما تا به امروز خبری نشده و روزه سکوت به خود گرفته اند!

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پاسخ به سؤال و پیگیری امروز خبرنگار خبرنگاران که آیا مشکل این دوندگان از سوی فدراسیون رفع شد، اظهار کرد: خیر، تا به امروز علی رغم مکاتبات و پیگیری هایی که انجام داده، هیچ خبری نشده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا به امروز در فدارسیون حضور پیدا نموده و این موضوع را به وسیله وزیر ورزش و جوانان و معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش پیگیری و مکاتبات لازم اجرا شده است، توضیح داد: امیدوارم وزیر ورزش ورود نموده و این مشکل ورزشکاران کردستانی را رفع کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد: از مسئولان فدراسیون انتظار می رود هرچه زودتر این موضوع را حل نموده تا حق به حق دار برسد.

خبرنگار خبرنگاران همچنان از مسئولان کشوری و استانی پیگیر این موضوع بوده و نتیجه را به اطلاع عموم مخاطبان محترم خواهد رساند.

481، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1833

به "ادامه پیگیری های خبرنگاران، تضییع حق 2 ورزشکار کردستانی و سکوت تعجب برانگیز فدراسیون دوومیدانی، وزیر ورزش ورود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پیگیری های خبرنگاران، تضییع حق 2 ورزشکار کردستانی و سکوت تعجب برانگیز فدراسیون دوومیدانی، وزیر ورزش ورود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید