اردوغان: کسی نباید از حضور ترکیه در خلیج فارس ناراحت شود

به گزارش تور کیش، رئیس جمهوری ترکیه گفت: ترکیه با حضور نظامی در خلیج فارس تنها در حفظ ثبات و صلح قطر سهیم نیست بلکه در حفظ ثبات و صلح در تمام خلیج فارس سهم به سزایی دارد.

اردوغان: کسی نباید از حضور ترکیه در خلیج فارس ناراحت شود

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفت: ترکیه تا ابد در سوریه باقی نخواهد ماند و به محض اینکه به یک راه چاره دائمی دست یابیم این کشور را ترک خواهیم کرد.

اردوغان در ادامه اضافه نمود، به استثنای طرف هایی که به دنبال ایجاد آشوب و تنش هستند، کسی نباید از حضور ترکیه و سربازان آن در خلیج فارس ناراحت شود.

وی همچنین شرح داد، ترکیه با حضور نظامی در خلیج فارس تنها در حفظ ثبات و صلح قطر سهیم نیست بلکه در حفظ ثبات و صلح در تمام خلیج فارس سهم به سزایی دارد.

رئیس جمهوری ترکیه عنوان داشت: طرف هایی که عزم و قاطعیت ما را در شرق مدیترانه دیدند، متوجه شدند که نمی توانند ترکیه را به عقب نشینی مجبور کنند و امروز مجبور هستند به فراخوان های ما برای رایزنی گوش فرا دهند.

وی ادامه داد: این مشروعیت (دولت وفاق ملی لیبی) است که در لیبی پیروز خواهد شد و کودتاگران در نهایت شکست خواهند خورد.

اردوغان گفت، ارمنستان تلاش دارد پس از شکست سنگین از آذربایجان، ترکیه را یکی از طرف های درگیر نشان دهد و این امر دال بر شرایط بد و ناامیدی است که در آن به سر می برد.

رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد: ما به همکاری با آمریکا در زمینه مبارزه با تروریسم، حمایت از دموکراسی و پایان دادن به حالت بی ثباتی ادامه خواهیم داد.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1207

به "اردوغان: کسی نباید از حضور ترکیه در خلیج فارس ناراحت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: کسی نباید از حضور ترکیه در خلیج فارس ناراحت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید