از تصمیم گیری برای حل مسائل اقتصادی تا تأمین امنیت پرسپولیسی ها

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز یکشنبه تشکیل جلسه داد. این نشست که امشب ادامه پیدا می نماید، درباره مسائل اقتصادی، فعالیت های اسپانسری و حل مسائل اقتصادی باشگاه و تیم، بحث و تصمیم گیری شد. در این جلسه درباره نگرانی های باشگاه نسبت به مسائل امنیتی بازی های پیش رو گفتگو شد.

از تصمیم گیری برای حل مسائل اقتصادی تا تأمین امنیت پرسپولیسی ها

در این نشست درباره مسائل اقتصادی و اسپانسری و قراردادهای همکاری در این بخش ها گفتگو و تصمیم هایی اخذ شد.

هیأت مدیره بر رویکرد ایجاد درآمد پایدار و تضمین شده در جریان اجرای برنامه های اقتصادی و اقتصادی تاکید نمود. به همین دلیل برای حل مسائل اقتصادی باشگاه و تیم در مقطع کنونی هم تصمیم های خوبی اخذ شد.

اعضای هیأت مدیره همچنین با دریافت گزارش مدیر عامل به آنالیز مسائل اخیر در جریان بازی های پرسپولیس و مسابقات پیش رو پرداختند.

در این ارتباط مقرر شد در ادامه برنامه های باشگاه و مدیر عامل که از روزهای گذشته شروع شد، پیگیری ها برای تأمین امنیت اعضای تیم و طرفداران در بازی پیش رو برابر تراکتورسازی و بازی جام حذفی در اصفهان صورت بگیرد.

همچنین دفاع از حقوق باشگاه، تیم و طرفداران در مراجع ذیربط مورد تاکید و نحوه انجام آن موارد، آنالیز شد. به همین دلیل ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پس از نشست هیأت مدیره، جلسه تکمیلی با مسؤولان امور حقوقی باشگاه داشت.

بازی با پاختاکور در تاشکند نیز از موارد آمده در دستور جلسه امروز هیأت مدیره بود و درباره تأمین هزینه های سفر و همچنین هزینه های در اختیار دریافت پرواز چارتر تصمیم گیری شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 174

به "از تصمیم گیری برای حل مسائل اقتصادی تا تأمین امنیت پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تصمیم گیری برای حل مسائل اقتصادی تا تأمین امنیت پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید