اسپر: 600 سرباز آمریکایی در سوریه می مانند

به گزارش تور کیش، وزیر دفاع آمریکا، اظهار داشت که 600 سرباز آمریکایی در سوریه مستقر خواهند ماند.

اسپر: 600 سرباز آمریکایی در سوریه می مانند

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، با وجود اراده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای خاتمه دادن به جنگ بی پایان، مارک اسپر بیان نمود که 600 تن از سربازان آمریکایی در شمال شرقی سوریه خواهند ماند.

رئیس پنتاگون که قرار است امروز (پنج شنبه) تور آسیایی خود را آغاز کند، در راستا سفرش به سئول اظهار کرد که هنوز در حال خارج کردن نیروهای آمریکایی از شمال شرقی سوریه هستند و تنها 500 یا 600 سرباز در این منطقه خواهند ماند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا این تعداد نیرو شامل 200 سرباز مستقر در پادگان التنف، در جنوب سوریه در مرز اردن می شود، اعلام کرد که فقط درباره سربازان در شمال شرقی سوریه صحبت کرده است. دونالد ترامپ به پنتاگون دستور داده است که امنیت میادین نفتی سوریه در این منطقه را برقرار کند.

اسپر با اشاره به اینکه اگر هم پیمانان اروپایی نیروهای خود را در سوریه افزایش دهند، ممکن است این تعداد سرباز دوباره تغییر کند، تاکید کرد که جمعا در کشور چیزی نزدیک به 600 سرباز حضور خواهند داشت.

وزیر دفاع آمریکا گفت: همه چیز تغییر می کند، اتفاقات در صحنه تغییر می کنند. امکان دارد به طور مثال شرکا و هم پیمانان اروپایی مان به ما بپیوندند و این موجب شود که نیروهای آمریکایی بیشتری به آنجا بفرستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 554

به "اسپر: 600 سرباز آمریکایی در سوریه می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپر: 600 سرباز آمریکایی در سوریه می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید