اعتراضات شدید ذوب آهنی ها به داور، آذری در کنار فنس های فولادشهر

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، حواشی دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به توضیح زیر است:

اعتراضات شدید ذوب آهنی ها به داور، آذری در کنار فنس های فولادشهر

در شرایطی که تبلیغات اطراف زمین چمن استادیوم نقش دنیا اصفهان به صورت تلویزیون های شهری و با تابلوهای ال ای دی انجام شده، تبلیغات اطراف زمین چمن فولادشهر همچنان به صورت بنر و تابلوهای ایستاده انجام شده است.

سعید آذری در کنار زمین به صورت ایستاده بازی را تماشا می کرد و با استرس فراوانی مشغول تماشای مسابقه بود.

هادی محمدی، بازیکن تیم ذوب آهن پس از به ثمر رساندن گل تساوی تیمش در این مسابقه به سمت هواداران اندک تیم اصفهانی رفت و شادی اش را با آنها تقسیم کرد.

رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن پس از گل تساوی تیم ذوب آهن در این بازی دستانش را به سمت آسمان گرفت و خوشحالی کرد.

گل دوم تیم پدیده مشهد که توسط یونس شاکری و تنها دو دقیقه بعد از ورود او به زمین صورت گرفت، با خوشحالی بسیار شدید یحیی گل محمدی همراه بود.

عصبانیت رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن پس از دریافت گل دوم ذوب آهن در این مسابقه توجه دوربین های تلویزیونی را به خود جلب نموده بود.

محمدرضا ناصحی، بازیکن سابق تیم سپاهان که سال ها در استادیوم فولادشهر اصفهان به میدان رفته بود، امروز در ترکیب پدیده و مقابل تیم سفید و سبزپوش ذوب آهن به میدان رفت.

در دقایق خاتمهی مسابقه که بازیکن تیم پدیده در محوطه جریمه تیم خود روی زمین افتاده بود، امید نمازی با استرس و عصبانیت مشغول هدایت بازیکنان تیم بود و دائم به ساعت اسکوربورد استادیوم فولادشهر نگاه می کرد.

تکل اکبر صادقی روی پای ماریو سیلوا بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در دقایق خاتمهی مسابقه که در محوطه جریمه این تیم صورت گرفت، با واکنش خاصی از سوی داور بازی همراه نبود تا نیمکت نشینان ذوب آهن در این صحنه فریادها و اعتراضات قابل توجهی به داور بازی داشته باشند.

در دقایق خاتمهی مسابقه ذوب آهن با 8 بازیکن در محوطه جریمه تیم پدیده حضور داشت و در کوشش بود که گل تساوی مسابقه را به ثمر برساند.

در شرایطی که یحیی گل محمدی در صدد رفتن به رختکن استادیوم فولادشهر و همراهی با تیمش بود، جمعیت قابل توجهی از هواداران صندلی ویژه استادیوم فولادشهر در صدد دریافت عکس سلفی با او بودند و مانع ورود وی به استادیوم می شدند.

خوشحالی شدید نیمکت نشینان و بازیکنان تعویضیتیم پدیده پس از خاتمه این مسابقه از نکات جالب توجه خاتمه بازی به شمار می رفت. یکی از بازیکنان نیمکت نشین بعد از خاتمه بازی با سرعت قابل توجهی به سمت بازیکنان رفت و در آغوش آنها نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 12

به "اعتراضات شدید ذوب آهنی ها به داور، آذری در کنار فنس های فولادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات شدید ذوب آهنی ها به داور، آذری در کنار فنس های فولادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید