اعتراض به اشکال باتری خودروهای تسلا

به گزارش تور کیش، تا به امروز بخش عمده اعتراض ها به تسلا بابت امنیت پایین بعضی خودروهای آن بوده است، اما حالا دامنه این اعتراض ها به باتری های تولیدات این شرکت هم کشیده شده است.

اعتراض به اشکال باتری خودروهای تسلا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تک اسپات، بسیاری از خریداران خودروهای تسلا نسبت به اشکالات حالت اتو- پایلوت یا رانندگی اتوماتیک این خودروها معترض بوده اند، اما حالا این اعتراض ها باتری های تولیدات این شرکت را نیز در برمی گیرد.

اداره امنیت ترافیک بزرگراه های آمریکا در حال آنالیز دادخواست اعتراضی 2هزار نفر از مالکان خودروهای مدل اس و ایکس تسلاست که مدعی هستند باتری های نصب شده بر روی خودروهای آنها مسائل جدی دارد و تسلا به جای تعویض رایگان باتری های مذکور و پرداخت غرامت میخواهد مشکل را با به روزرسانی نرم افزاری رفع کند و مدعی است از این طریق روند مدیریت باتری بهتر شده و مشکل حل می گردد.

معترضان می گویند این به روزرسانی بر روی عملکرد خودروهای تسلا تاثیر منفی دارد و در واقع تسلا سعی نموده با این کار جلوی گرم شدن بیش از حد خودروها و آتش سوزی آنها را بگیرد و مشکل را به طور ریشه ای حل ننموده است.

لازم به ذکر است در گذشته خودروهای تولیدی تسلا چندباری آتش گرفته اند، ولی این مساله یک روند عمومی نبوده است، تسلا هنوز در خصوص این خبر واکنشی از خود نشان نداده است.

https://www.techspot.com/news/82212-nhtsa-reviewing-petition-claims-tesla-have-recalled-2000.html

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 433

به "اعتراض به اشکال باتری خودروهای تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض به اشکال باتری خودروهای تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید