اعلام آماده باش در ژاپن پس از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

به گزارش تور کیش، دبیر اول کابینه ژاپن می گوید در پی افزایش شدید مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر این کشور، دولت ژاپن در بالاترین سطح آماده باش واقع شده است و در حال اتخاذ اقداماتی برای مهار شیوع این ویروس است.

اعلام آماده باش در ژاپن پس از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

شبکه خبری ا. اچ. کی، کاتو کاتسونوبو امروز (پنجشنبه) بیان کرد: چندین بار آمار روزانه مبتلایان در این کشور از مرز هزار نفر گذشته است.

وی اضافه نمود: نه تنها در توکیو بلکه در استانهای دیگر از جمله هوکایدو، اوساکا و آیچی بیش از 100 مورد روزانه ابتلا گزارش شده است.

کاتو گفت که دولت مرکزی ژاپن به دولت های محلی که در جوامع محلی خود درگیر افزایش مبتلایان به کرونا هستند یاری خواهد نمود؛ این یاری شامل انجام آزمایش های ویروس کرونا به طور فشرده و در مقیاس گسترده و همچنین اعزام کارشناسان در زمینه ابتلاهای خوشه ای و پرسنل کادر مراقبت و بهداشت عمومی است.

با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن، استانداران تعدادی از استان های این کشور از سوگا یوشیهیده نخست وزیر ژاپن خواسته اند با ابتلاهای خوشه ای سریعتر مقابله نموده، تعداد تخت های بیمارستانی را افزایش داده و برای جداسازی افراد مبتلا با علائم خفیف اتاق های بیشتری در هتل ها تامین کند.

در سراسر ژاپن، تا به امروز بیش از 112 هزار و 880 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بیش از هزار و 876 نفر هم جان خود را از دست داده اند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1281

به "اعلام آماده باش در ژاپن پس از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آماده باش در ژاپن پس از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید