السلیطی: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است

به گزارش تور کیش، یکی از مسئولان باشگاه لخویای قطر از عزم بازیکنان این تیم برای ارائه بهترین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس صحبت کرد.

السلیطی: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روزنامه العرب قطر، محمد السلیطی درباره بازی برگشت تیم های لخویا و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: لخویا مصمم و مهیای ارائه بهترین بازی در لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین بازی فصل جاری است. لخویا در بالاترین سطح فنی واقع شده است و هدف ما فقط کسب پیروزی است.

وی ادامه داد: تمرکز و تفکر لخویا در بازی فردا برنده شدن است و بازیکنان لخویا با توجه به نتیجه بازی رفت در تهران به همین دلیل حرکت و کوشش می نمایند. تمامی اعضای باشگاه لخویا روی صعود به نیمه نهایی نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دومین بار در تاریخ این باشگاه فکر می نمایند. البته باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا است.

ملاقات رفت پرسپولیس و لخویا سه شنبه گذشته در استادیوم بدون تماشاگر آزادی بدون گل انتها یافت. بازی برگشت ساعت 23:30 فردا (سه شنبه) در استادیوم جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار می گردد و تیم برنده به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه می یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 656

به "السلیطی: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "السلیطی: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید