انجمن های مردم نهاد درتوسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مریوان، مسعود الماسی در نشست با انجمن های مردم نهاد شهرستان کامیاران با اشاره به بعضی از مباحث مطرح شده در سطح جامعه بدون اسناد و مدارک به ویژه در فضای مجازی اظهارداشت: بیان واقعیت ها و تشریح عملکردها به درستی و با اسناد و مدارک و تسهیل گری در اجرای برنامه های دولت به منظور ارئه خدمات مطلوب می تواند عاملی در راستای تقویت اعتماد عمومی باشد.

انجمن های مردم نهاد درتوسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند

وی اضافه نمود: دولت تمام تلاش را به کار گرفته تا با بهره گیری از نقش مردم و سازمان های مردم نهاد با بدنه اجتماع ارتباط داشته باشد و به خوبی از توانایی ها و ظرفیت های مردمی در راستای حل مسائل اقدام کند.

فرماندار کامیاران ادامه داد: احساس وظیفه در برابر مسائل مختلف جامعه یک وظیفه ملی است و انتظار می رود با تقویت حس وحدت و همدلی گام های اساسی در راستای پیشگیری از معضلات برداشته شود.

الماسی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با استکبار ادامه داد: التهابات موجود در جامعه ناشی از ضعف اطلاع رسانی دولت و قدرت تبلیغات سوء دشمن است که با همت انجمن های مردم نهاد و برنامه هایی که به منظور تقویت اقتصاد ملی اندیشیده شده است این التهابات فروکش می کند.

وی یادآور شد: دولت اعتدال اهمیت زیادی برای ارتقا نقش انجمن های مردم نهاد در توسعه پایدار و مشارکت اجتماعی و فرهنگی دارد و ما در سطح شهرستان کامیاران با استفاده از این ظرفیت توانسته ایم برنامه های خیلی خوبی اجرا کنیم که با استقبال عمومی همراه بوده است.

فرماندار کامیاران در ادامه ایجاد آرامش و شور و نشاط در جامعه را یک امر محتمل دانست و بیان نمود: درصدد هستیم با همکاری انجمن های مردم نهاد با ایجاد روشنگری و بلوغ فکری مسائل مطرح شده را به چالش بکشیم تا مواردی که بدون سند و مدرک مطرح می شود تاثیری بر روی آرامش روانی مردم نداشته باشد.

الماسی با اشاره به اهمیتی که دولت اعتدال برای جایگاه مردم قائل است، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد افزایش تعداد سمن ها و ارتقای نقش آنها در راستای حل مسائل باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 45

به "انجمن های مردم نهاد درتوسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن های مردم نهاد درتوسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید