ایمان دارم این تیم می تواند با حمایت مسئولان لیگ فزونی شود

به گزارش تور کیش، حسین خبیری در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص کناره گیری از مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تیم فعلی آلومینیوم اراک یکی از بهترین و سالم ترین تیم هایی بود که دیده بودم و طی مدتی که در این باشگاه کار کردم از بودن کنار این تیم لذت بردم. بچه های این تیم به مانند مردم فوتبال فهم این شهر، لیاقت و استحقاق حضور در لیگ برتر را دارند و از صمیم قلب آرزو دارم آلومینیوم را در لیگ برتر ببینیم.

ایمان دارم این تیم می تواند با حمایت مسئولان لیگ فزونی شود

مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به دلخور نبودن از اتفاقات اخیر که به جدایی اش از آلومینیوم منجر شد گفت: به واسطه تجربه روزهای خوب در اراک این شهر را شهر دوم خودم می دانم و برای مردمش و تیمش آرزوی موفقیت دارم. هیچ دلخوری ای در کار نیست و اگر این تیم به لیگ برتر صعود کند من نیز همانند هواداران این تیم غرق در خوشحالی خواهم بود.

خبیری افزود: در این میان بر خود واجب می دانم از همه کسانی که در دوران حضور در اراک بدون چشمداشت در کنار ما به مجموعه کمک می کردند تا به هدف برسیم تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه آلومینیوم افزود: از هوادارانی که طی روزهای اخیر بنده را در فضای مجازی شرمنده کرده اند و همیشه در دوران مدیریت بنده یار و یاور باشگاه بودند ضمن تشکر تقاضا دارم در ادامه راه نیز مثل همیشه در کنار تیمشان باشند که روزهای باقیمانده فصل می تواند روزهای بسیار سرنوشت ساز و مهمی تلقی گردد.

خبیری شرح داد: بار دیگر شرمنده شدم که تا آخر نتوانستم در اراک باشم و آرزوی مردم اراک را محقق کنم اما ایمان دارم این تیم با حمایت رسانه ها و مسئولین شانس زیادی برای موفقیت خواهد داشت، ضمناًً با وجود اینکه از این پس در این باشگاه مسئولیتی ندارم اما هر جا احساس کنم می توانم کمکی به آن کنم در خدمت باشگاه هستم.

وی در خاتمه افزود: در مدیریت ورزش اتفاقاتی از این دست طبیعی است و هر آمدنی رفتنی دارد؛ تا لحظه ای که مسئولیتی داریم با تمام وجود تلاش کنیم و تمام توانمان را برای موفقیت مجموعه به کار ببندیم که امیدوارم سربلند باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 153

به "ایمان دارم این تیم می تواند با حمایت مسئولان لیگ فزونی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمان دارم این تیم می تواند با حمایت مسئولان لیگ فزونی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید