بلیت های طبقه دوم استادیوم آزادی هم برای دربی فروخته می گردد، گیت های جدیدی در ورودی غربی نصب شده است

به گزارش تور کیش، مدیر پروژه گیت های الکترونیک استادیوم آزادی درباره نحوه بلیت فروشی دربی پایتخت میان تیم های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

بلیت های طبقه دوم استادیوم آزادی هم برای دربی فروخته می گردد، گیت های جدیدی در ورودی غربی نصب شده است

علی اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه گیت های الکترونیک استادیوم آزادی در گفت و گو با ، درباره نقل قولی که از او درباره استفاده نشدن از جایگاه های طبقه دوم این استادیوم در دربی 90 مطرح شده است، اعلام کرد: متاسفانه یکی از رسانه ها صحبت های من را به شکل درستی منتشر نکرد. من تنها اعلام کردم امکان دارد گیت های طبقه دوم استادیوم برای بازی دربی آماده نگردد، اما منظورم این نبود که طرفداران نمی توانند در از طبقه دوم استادیوم آزادی استفاده نمایند. در کل چه با گیت چه بدون گیت در دربی برای جایگاه های طبقه دوم استادیوم هم بلیت الکترونیکی فروخته می گردد.

او ادامه داد: هیچ مسئله ای برای استفاده از جایگاه های طبقه دوم استادیوم در روز دربی وجود ندارد و طرفداران می توانند از این طبقه استفاده نمایند. از 26 شهریور هم بلیت فروشی الکترونیکی انجام می گردد تا طرفداران در فاصله پنج روز مانده تا آغاز دربی با خیال راحت تری بتوانند بلیت در اختیار بگیرند. البته تاکنون قیمت بلیت ها تعیین نشده است.

انتظارخیر درباره اجرای قانون 90 به 10 در دربی گفت: باشگاه استقلال میزبان بازی است و برای اجرای این قانون باید فهرست طرفدارانش را در اختیار ما قرار بدهد تا به وسیله شماره ملی تعیین گردد آن ها طرفدار استقلال هستند.

مدیر پروژه گیت های الکترونیک استادیوم آزادی در خاتمه توضیح داد: در ورودی غربی استادیوم گیت های جدیدی نصب شده است که این موضوع شرایط ورود طرفداران به استادیوم را تسهیل نموده است. به شکلی که حتی یک پیرمرد 80 ساله هم می تواند به وسیله این گیت ها به راحتی وارد استادیوم گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 326

به "بلیت های طبقه دوم استادیوم آزادی هم برای دربی فروخته می گردد، گیت های جدیدی در ورودی غربی نصب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت های طبقه دوم استادیوم آزادی هم برای دربی فروخته می گردد، گیت های جدیدی در ورودی غربی نصب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید