تاکید نخست وزیر عراق در برخورد با باندهای ترور و آدم ربایی

به گزارش تور کیش، نخست وزیر عراق در واکنش به افزایش پدیده ترور و آدم ربایی امروز (چهارشنبه) خواستار برخورد با باندهای ترور و آدمربایی در این کشور شد.

تاکید نخست وزیر عراق در برخورد با باندهای ترور و آدم ربایی

دفتر نخست وزیری عراق با انتشار بیانیه ای بیان کرد که مصطفی الکاظمی در ملاقات با عبدالوهاب الساعدی رییس سازمان مبارزه با تروریسم و عبدالغنی الاسدی رییس دستگاه امنیت عراق خواهان برخورد با باندهای ترور و آدم ربایی در کشور شده است.

به نوشته بیانیه، در این ملاقات اوضاع امنیتی و مضاعف کردن کوشش ها برای گسترش امنیت و ثبات در کشور و پیگرد باندهای جنایتکاری که مرتکب آدم ربایی و ترور می شوند و تحت تعقیب قرار دادن هسته های تروریستی داعش بحث و آنالیز شد.

دفتر نخست وزیری عراق افزوده است که در این نشست همچنین فرایند اعتراضات مسالمت آمیز که در بعضی استان های عراق جریان دارد مورد بحث نهاده شد و الکاظمی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از نیروهای امنیتی خواست که در چارچوب مسوولیت های خود، حمایت لازم را برای این اعتراضات مسالمت آمیز فراهم نمایند.

نخست وزیر عراق همچنین بر استفاده نکردن از هرگونه خشونت تاکید نمود و خواهان تامین مطالبات مشروع تظاهرنمایندگان مسالمت جو شد.

در جریان اعتراضات اخیر اجتماعی در نتیجه درگیری بین نیروهای دولتی و تظاهرنمایندگان، تعدادی از معترضان کشته و دهها تن از نیروهای دولتی و افراد معترض زخمی شدند.

همزمان با اعتراضات، پدیده آدم ربایی و ترور شخصیت ها در عراق نیز به نحو محسوسی افزایش یافته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1104

به "تاکید نخست وزیر عراق در برخورد با باندهای ترور و آدم ربایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نخست وزیر عراق در برخورد با باندهای ترور و آدم ربایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید