ترامپ: آدام شیف با عاملان پرونده رسوا کننده علیه من همدست است

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی مطرح کرد، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با خالقان یک پرونده رسوا کننده علیه خود یعنی شرکتی موسوم به شرکت فیوژن جی پی اس (Fusion GPS) و بنیانگذار آن گلن سیمپسون همدست بوده است.

ترامپ: آدام شیف با عاملان پرونده رسوا کننده علیه من همدست است

ترامپ در این توئیت نوشت: حالا ما اطلاع پیدا می کنیم که آدام شیف به وقت گذرانی با گلن سیمپسون، مالک فیوژن جی پی اس، کسی که پرونده بی اعتبار و دروغ را علیه من نوشت، مشغول بوده است.

اشاره ترامپ از لفظ پرونده مربوط به اطلاعات رسواکننده ای است که با یاری یک مامور اطلاعاتی سابق انگلیس به نام کریستوفر استیل، درباره رفتارهای غیراخلاقی و شهوترانی های ترامپ در سفری به مسکو منتشر شدند.

ترامپ این اتهام زنی علیه آدام شیف را بر مبنای یک گزارش منتشر شده از سوی پایگاه اینترنتی هیل که در آن تصویری از شیف در حین گفت وگو با سیمپسون در اجلاس امنیتی اسپن در ژوئیه گذشته انتشار یافت، عنوان نمود.

هم آدام شیف و هم گلن سیمپسون به این رسانه گفتند که در زمان گرفته شدن این تصویر صرفا مشغول یک گفت وگوی کوتاه با یکدیگر بوده اند.

ترامپ در ادامه توئیتهایش رسانه های جریان اصلی آمریکا را متهم به نادیده دریافت اظهارنظرهای اخیر ریچارد بور، رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا کرد. ریچارد بور در مصاحبه ای که روز پنجشنبه انتشار یافت، گفت کمیته تحت ریاست وی بعد از دو سال تحقیقات هیچ مدرکی دال بر همدستی میان کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه نیافته است.

گلن سیمپسون مالک شرکت فیوژن جی پی اس در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از سوی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون و حزب دموکرات به خدمت گرفته شد تا اطلاعات رسواکننده علیه ترامپ پیدا کند و سیمپسون نیز بدین منظور کریستوفر استیل را استخدام کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 135

به "ترامپ: آدام شیف با عاملان پرونده رسوا کننده علیه من همدست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: آدام شیف با عاملان پرونده رسوا کننده علیه من همدست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید