تشدید نظارت های کرونایی در سمنان، انجام 154 بازرسی در چند روز گذشته

به گزارش تور کیش، نظارت های کرونایی در سمنان تشدید و 154 بازرسی در چند روز گذشته از مراکز مختلف صورت گرفته است.

تشدید نظارت های کرونایی در سمنان، انجام 154 بازرسی در چند روز گذشته

به گزارش جام آنلاین از سمنان، بازدید سرزده حجت الله ولی پوری اصلانی، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان و حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از واحد فراوریی کندر در شهرک صنعتی سمنان با هدف آنالیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا انجام شد.

شرکت فراوریی کندر در زمینی به مساحت حدود 85 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

انواع مواد شوینده، ضدعفونی کننده، شامپو، خمیردندان و ... در این واحد فراوری می گردد و با راه اندازی آن زمینه اشتغال 429 نفر فراهم شد.

بازدید سرزده مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان و همراهان او از واحد فراوریی پاریزان صنعت در شهرک صنعتی سمنان نیز با هدف آنالیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا انجام گرفت.

شرکت فراوریی پاریزان صنعت در زمینی به مساحت بیش از 20 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر بوده و با راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود 100 نفر فراهم شده است.

اصلانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی و رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد کرونا در استان سمنان به فارس می گوید: با توجه به تشدید فرایند سرایت ویروس کرونا در موج چهارم، در روزهای گذشته 154 جلسه بازرسی و نظارت از دوایر دولتی، بانک ها، مؤسسات، اصناف، واحدهای فراوریی و صنعتی در استان انجام شد.

او گفت: گزارشات انجام بازرسی ها به طور مستمر به ستاد استانی مبارزه با کرونا برای هرگونه اقدام لازم ارسال می گردد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد کرونا در استان سمنان افزود: بدون شک، به جهت در اولویت قرار دریافت سلامت جامعه، بازرسی ها تا سرانجام شرایط موجود به طور مستمر و متوالی انجام و گزارش لازم ارائه خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1639

به "تشدید نظارت های کرونایی در سمنان، انجام 154 بازرسی در چند روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت های کرونایی در سمنان، انجام 154 بازرسی در چند روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید