تلاش کمیته امداد برای حل مسائل مناطق دورافتاده، تقبل 50 درصد هزینه خدمترسانی به خانوارهای نیازمند

به گزارش تور کیش، مرتضی بختیاری گفت: طبق توافقات بنا شده تا بودجه قابل توجهی برای تامین آب آشامیدنی مناطقی از سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مستضعفان به وزارت نیرو داده شود.

تلاش کمیته امداد برای حل مسائل مناطق دورافتاده، تقبل 50 درصد هزینه خدمترسانی به خانوارهای نیازمند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مرتضی بختکمک رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره مسائل آب آشامیدنی در روستا های استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق توافقات بنا شده تا بودجه قابل توجهی برای تامین آب آشامیدنی مناطقی از سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مستضعفان به وزارت نیرو داده شود تا هر چه زودتر مسائل این مناطق برطرف شود. همچنین در سفری که به استان سیستان و بلوچستان داشتیم 1500 جهیریه با کمک خیرین برای تشکیل زندگی زوج های جوان آماده شد. 2300 رقم کالای موردنیاز و 1500 بسته حمایتی نیز برای روستا های دورافتاده در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: 500 واحد مسکونی در منطقه تفتان برای کمک به نیازمندان تهیه شده و برنامه داریم تا دهه فجر 1500 واحد دیگر را هم در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

بختکمک در ادامه شرح داد: ما آمار تعداد خانوار هایی که در کل کشور گاز ندارند یا سرویس بهداشتی نامناسب دارند و یا حمام ندارند را بدست آوردیم و بنا شد 50 درصد هزینه ها را استانداری و مابقی را کمیته امداد تقبل کند.

وی اظهار داشت: در سفر سیستان و بلوچستان، پس از برگزاری نشست با نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استان، برنامه ها و انعقاد تفاهم نامه هایی برای بهبود شرایط حاشیه شهر زاهدان و روستا های این استان بررسی شد که امیدوارم در این هفته، با به نتیجه رساندن این برنامه ها، بتوانیم اخبار خوبی به مردم بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1346

به "تلاش کمیته امداد برای حل مسائل مناطق دورافتاده، تقبل 50 درصد هزینه خدمترسانی به خانوارهای نیازمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش کمیته امداد برای حل مسائل مناطق دورافتاده، تقبل 50 درصد هزینه خدمترسانی به خانوارهای نیازمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید