تهیه بسته های سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها در سرخه حصار

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، مدیر عامل سرمایه­ گذاری و مشارکت­های مردمی به اتفاق معاونین خود با حضور در منطقه 13 با همراهی مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه از فرصت های سرمایه گذاری محدوده منطقه و نقاط پیشنهادی پروژه های طرح قطب گردشگری شرق تهران بازدید کردند.

تهیه بسته های سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها در سرخه حصار

در این بازدید، نقطه نظرات و پیشنهادات مدیر عامل سرمایه ­گذاری و مشارکت­های مردمی و معاونین آن اخذ و شهردارمنطقه توضیحات جامع و کاملی در خصوص طرح قطب گردشگری شرق تهران و پروژه های سرمایه گذاری منطقه ارائه کرد.

با توجه به سقف اختیارات منطقه و دستور العمل ابلاغی، تعدادی از این پروژه ها توسط شهرداری منطقه و بخشی دیگر از این پروژه ها نیز به وسیله سازمان سرمایه­گذاری و مشارکت­های مردمی اجرایی می گردد

در این راستا، مدیر عامل سرمایه ­گذاری و مشارکت­های مردمی در خصوص تعدادی از پروژه ها که مقرر شد به همت این سازمان اجرایی گردد گفت: بسته های سرمایه گذاری درخصوص این پروژه ها تهیه و طی فرایند قانونی از طریق فراخوان عمومی اجرایی می گردد.

نیازی در این بازدید با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: با توجه به شاخصه های این بوستان از قبیل منابع طبیعی، حیات وحش و زیر ساخت های آن، این بوستان گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری در شهر تهران است و طرح شهرداری منطقه 13 برای تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار بسیار سنجیده و مناسب است.

در انتها بازدید نیز جلسه ای در خصوص پروژه های سرمایه گذاری منطقه برگزار گردید که طی آن، وضعیت پروژه های فدک، عطر سیب، سینما ماندانا و ترمینال جدید الاحداث شرق مورد بحث و آنالیز قرار گرفته و مقرر شد با آنالیز سازمان سرمایه ­گذاری و مشارکت­ های مردمی، این پروژه جهت اجرا معین تکلیف شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 30

به "تهیه بسته های سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها در سرخه حصار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه بسته های سرمایه گذاری برای اجرای پروژه ها در سرخه حصار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید