ثبت نام بیش از 86 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها، 7 مهر آخرین مهلت نام نویسی

به گزارش تور کیش، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 86 هزار 800 داوطلب برای پذیرش در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اطلاع داد و گفت: این مهلت تا 7 مهر ماه امسال ادامه دارد.

ثبت نام بیش از 86 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها، 7 مهر آخرین مهلت نام نویسی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) بوده و منحصرا به صورت اینترنتی انجام می شد با نظر سازمان سنجش آموزش کشور تا روز دوشنبه هفتم مهر ماه تمدید شد.

وی در ادامه توضیح داد: داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه ها هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند و می توانند نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور که از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته را مطالعه نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: تا به امروز تعداد 86 هزار و 849 داوطلب در دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری 99 ثبت نام نموده اند.

زرین آمیزی اضافه کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به سایت اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته(حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان در نظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ های هشتم بهمن 98 و 18 فروردین 99 در سایت این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1150

به "ثبت نام بیش از 86 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها، 7 مهر آخرین مهلت نام نویسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 86 هزار داوطلب در رشته های بدون آزمون دانشگاهها، 7 مهر آخرین مهلت نام نویسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید