جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هلپرکی شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش تور کیش، جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هلپرکه نوروز 89 با حضور رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه برگزار گردید.

جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هلپرکی شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هه لپرکه نوروز 98 شهرستان بانه با حضور سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه، مدیران هتلها و آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری، بخشدار و شهرداران بخشهای تابعه و تعدادی از معتمدین و صاحب نظران در انجمن بنیاد توسعه فرهنگی آشتی شهرستان برگزار گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری شهرستان بانه در این جلسه اظهار کرد: نوروز 98 در سومین دوره برگزاری جشنواره هه لپرکه، کمیته ای با عنوان گردشگری درکنار سایر کمیته های متشکل جشنواره تشکیل میشود.

او گفت: اجرای این گونه جشنواره ها در کنار معرفی جاذبه های فرهنگی طبیعی شهرستان بانه عامل مهمی در رشد و پایداری صنعت گردشگری و باعث جذب گردشگران بیشتری خواهد بود.رحیمی خواه اضافه نمود: در این راستا خواهان همراهی و مساعدت بیشتر دستگاه های اجرایی و سایر اقشار جامعه دربرگزاری هرچه با شکوه تر آن هستیم.

او با اشاره به حضور خبرنگاران رسانه های مختلف و شبکه های صدا و سیمای داخلی و بین المللی گفت: انعکاس این رویداد مهم همراه با اجرای تورهای طبیعت گردی و شناساندن ظرفیتهای بلاقوه این شهرستان به گردشگران در رشد و توسعه گردشگری پایدار و اشتغالزا بسیار مهم و ارزنده است.Lرحیمی خواه در انتها بیان نمود: کوشش ما همراه با جامعه گردشگری این شهرستان در جهت جلب رضایتمندی و رفاه حال مهمانان و گردشگران ورودی در مدت برگزاری این جشنواره خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 146

به "جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هلپرکی شهرستان بانه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته گردشگری ویژه جشنواره هلپرکی شهرستان بانه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید