حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی

به گزارش تور کیش، مجری طرح گردشگری پزشکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: نمایندگانی از کانادا و فرانسه به همراه 30 کشور دیگر در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی تأمین اجتماعی مشارکت می نمایند.

حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نشست خبری همایش تخصصی ساماندهی و شروع عملیات اجرایی طرح توریستی پزشکی تأمین اجتماعی در سالن اجلاس هلدینگ توریستی تأمین پیش از ظهر روز یکشنبه 15 مرداد ماه برگزار گردید.

در این برنامه محمدابراهیم لاریجانی مجری طرح توریستی پزشکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این همایش که روز هفدهم مرداد ماه در هتل هما برگزار خواهد شد، نمایندگانی از 32 کشور حضور پیدا خواهند کرد. ما یک فرآیندی را از بازاریابی، جذب، تشخیص، انتقال، پذیرش، درمان و ارائه خدمات سفر و توریستی به بیماران خارجی در 6 مرحله طی خواهیم کرد. تا زمانی که توریست بیمار وارد کشور می گردد، هم درمان شده و هم از خدمات توریستی استفاده کند. حتی پس از اینکه به کشورش بازگشت، خدمات پس از درمان به او داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: اولین فرآیند ویزا و چگونگی دریافت آن، خدمات همراه بیمار و خواست او خواهد بود؛ بنابراین ما پکیجی از مراحل پذیرش بیماران خارجی را تهیه نموده ایم که قرار است در روز هفدهم مرداد ماه از این فرآیند و پکیج ها فراهم گردد. همچنین قیمت هتل، ویزا، راهنما و خدمات دیگر نیز معین شده که آن را قبل از سفر در اختیار بیمار قرار خواهیم داد.

لاریجانی درباره اینکه تأمین اجتماعی چقدر می تواند در این زمینه رقیب بخش خصوصی باشد؟ گفت: ما رقیب بخش خصوصی نیستیم و فضا برای همکاری بخش خصوصی باز است. حتی پس از سرانجام این برنامه و روشن شدن جهت، بخش خصوصی از ما به خاطر گشایش جهت ورود توریستان بیمار تشکر خواهد نمود.

مجری طرح توریستی پزشکی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ما از 32 کشور کارگزاران را شناسایی نموده ایم و با بعضی از کشورها تفاهمنامه هایی بسته ایم که در روز همایش این تفاهمنامه ها امضا خواهد شد؛ حتی نمایندگی تأمین در 32 کشور ایجاد شده که در این همایش لوح این نمایندگی ها نیز به آنها داده خواهد شد. بنابراین می توان گفت پس از این برنامه در 32 کشور نمایندگانی داریم که به صورت اختصاصی در حوزه توریستی پزشکی بر اساس پکیجی که آماده شده، فعالیت می نمایند و توریست به ایران می فرستند.

وی گفت: این کشورها شامل آذربایجان، اوکراین، روسیه، داغستان، ازبکستان، گرجستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، کانادا، عمان، افغانستان، ترکیه، چین، اوگاندا، آلمان، برزیل، بلغارستان، تانزانیا، ترکمنستان، رومانی، سوئد، فرانسه، قبرس، کنیا، نیجریه و هلند است.

لاریجانی درباره حضور نمایندگانی از کشورهای کانادا یا فرانسه که در زمینه توریستی سلامت قوی تر از ایران هستند نیز شرح داد: بعضی از مردم به دلیل انجام جراحی های زیبایی، جراحی بینی و کاشت مو به ایران می آیند، چرا که هزینه این درمان ها در ایران بسیار ارزان است. ما با هر کدام از این کشورها با یک موضوعی تفاهم نموده ایم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 859

به "حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید