خبرنگاران بیش از یکهزار و 400 واحد صنفی متخلف مازندران پلمب شد

به گزارش تور کیش، ساری - خبرنگاران - جانشین بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت: یک هزار و 445 واحد صنفی استان بدلیل بی توجهی به مصوبه ستاد پدافند زیستی مقابله با کرونا پلمب شدند.

خبرنگاران بیش از یکهزار و 400 واحد صنفی متخلف مازندران پلمب شد

محمدحسین احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد : براساس تصمیم ستاد پدافند زیستی مقابله با کرونا در مازندران و قطع زنجیره انتقال این بیماری تعطیلی صنوف تا 22 فروردین اعلام شد که این واحدها از این تصمیم ستاد سرپیچی کردند.

وی ادامه داد : از ابتدای فروردین ، همزمان با احرای این مصوبه ستاد تا به امروز 12 هزار و 347 مورد بازرسی از صنوف مازندران انجام که به چهار هزار و 662 واحد تذکر داده شد .

جانشین بازرسی سازمان صمت مازندران همچنین به تشدید نظارت بر واحدهای عرضه لوازم ضدعفونی کننده و داروخانه ها از ابتدای اسفند پارسال اشاره کرد و گفت : پنج هزار و 421 مورد بازرسی از این واحدها انجام شد که منجر به تشکیل 294 پرونده به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال شد .

وی اضافه کرد : به همین دلیل 85 واحد بدلیل تخلفات احتکار ، عدم ارایه کالا ، گرانفروشی و عدم رعایت بهداشت پلمب شدند .

به گفته احمدی 312 قلیانسرا نیز بدلیل بی توجهی به مصوبه ستاد پدافند زیستی مبنی بر عدم ارائه قلیان در واحد خود پلمب شدند .

وی به بازرسی و کنترل شرایط و فعالیت بهداشتی خبازی های مازندران به عنوان بخش دیگری از فعالیت ها در کنترل بیماری کرونا نام برد و گفت : سه هزار و 893 مورد بازرسی از این واحدها انجام شد که 202 پرونده به ارزش حدود 400 میلیون ریال تشکیل و 9 واحد بدلیل عدم رعایت بهداشت پلمب شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 867

به "خبرنگاران بیش از یکهزار و 400 واحد صنفی متخلف مازندران پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از یکهزار و 400 واحد صنفی متخلف مازندران پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید