خبرنگاران ترامپ:بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات ها هستند نه ایران و چین

به گزارش تور کیش، نیویورک- خبرنگاران- رئیس جمهوری آمریکا که مورد انتقاد شدید دموکرات ها به ویژه رقبای انتخاباتی خود واقع شده است، گفت: بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات ها و نه ایران، چین و رسیه هستند.

خبرنگاران ترامپ:بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات ها هستند نه ایران و چین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

دونالد ترامپ عصر چهارشنبه در نشست خبری روزانه خود که به اصطلاح درباره شیوع کرونا در آمریکا برگزار می گردد اما به نوعی به نشست تبلیغات انتخاباتی وی تبدیل شده است، این مطلب را در واکنش به گزارش های اخیر جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت کشورهای خارجی در انتخابات مطرح نمود.

رئیس جمهوری آمریکا با این ادعا که دموکرات ها آمریکایی ها را به خاطر مسایل سیاسی رها نموده اند، ادامه داد: چاک شومر (رهبر اقلیت دموکرات در سنا) و نانسی پلوسی(رئیس مجلس نمایندگان) پول آمریکایی ها را برنامه جناح چپ تندرو به گروگان گرفته اند.

ترامپ بار دیگر از رای گیری پستی انتقاد کرد و آن را موجب تقلب و مفقود شدن آرا دانست و افزود: به ویرجینیا نگاه کنید که 500 هزار برگه آزمایشی به صورت تصادفی برای مردم فرستادند که بعضی از آنها مرده بودند و تعدادی هم برای سگ و گربه ها ارسال شده بود.

وی ادامه داد: من در ویرجینیا و نیوجرسی بودم، آنها تعداد زیادی رای دهنده متقلب داشتند که خطرناک است. حال این انتخابات برای سراسر کشور است. هنگامی که ما صدها میلیون رای دهنده داریم، آنها 3.5 میلیارد دلار بودجه برای انتخابات پستی سراسر کشور احتیاج دارند.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: وقتی درباره روسیه، روسیه، روسیه و چین و ایران صحبت می کنید، این اقدام به بزرگترین تقلب در تاریخ انتخابات آمریکا تبدیل خواهد شد.

ترامپ توضیح داد: بزرگترین مشکل با دموکرات ها است نه چین، روسیه و ایران. بزرگترین مشکل خود دموکرات ها هستند و حالا 3.5 میلیارد دلار می خواهند. طبیعی است که ما با این بودجه موافقت نخواهیم کرد.

وی در این سخنان بایدن و اوباما را مورد انتقاد قرار داد و از چین به خاطر ویروس کرونا ابراز ناراحتی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1125

به "خبرنگاران ترامپ:بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات ها هستند نه ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ:بزرگترین مشکل آمریکا دموکرات ها هستند نه ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید