خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: اروپا در پاییز با افزایش مرگ ومیر کرونا روبرو می گردد

به گزارش تور کیش، تهران - خبرنگاران - با افزایش جهانی شمار مبتلایان ویروس کرونا، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه اظهار داشت که اروپا در پاییز با افزایش مرگ و میر کرونا روبرو خواهد شد.

خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: اروپا در پاییز با افزایش مرگ ومیر کرونا روبرو می گردد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری فرانسه، سازمان جهانی بهداشت گزارش داد، در روز یکشنبه 307 هزار و 930 در سطح جهانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که این آمار بالاترین رقم روزانه از ابتدای شیوع همه گیری کرونا در چین در اواخر سال گذشته است.

هانس کلوگ مدیر اروپا سازمان جهانی بهداشت در این باره به خبرگزاری فرانسه گفت: در ماه اکتبر (مهر)، نوامبر (آبان) شرایط بدتر خواهد شد و شاهد مرگ و میر بیشتری خواهیم بود.

با گذشت شمار جهانی مرگ و میر کرونا از 925 هزار نفر، 55 عضو اروپایی سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه نشستی دو روزه با تمرکز بر مقابله با ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کردند.

تدروس آدهانوم دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در این نشست گفت که ما از مسائل و تهدیدات بیماری کرونا هنوز رهایی پیدا نکردیم و این موضوع برای ما ناشناخته است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز که کشورش با افزایش شمار مبتلایان روبرو است، با تایید سخنان آدهانوم خواهان هوشیاری بیشتر شد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا در حالی فرایند صعودی پیدا نموده است که این ماه بسیاری از کشورهای این منطقه در مدارس را برای بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس گشودند.

به دنبال شیوع کرونا در 9 ماه گذشته تا کنون 29 میلیون و 264 هزار نفر در سطح جهانی به بیماری کووید 19 مبتلا شده و 929 هزار و 660 نفر جان خود را از دست داده اند.شمار بهبود یافتگان نیز 929 هزار و 660 نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1175

به "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: اروپا در پاییز با افزایش مرگ ومیر کرونا روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان جهانی بهداشت: اروپا در پاییز با افزایش مرگ ومیر کرونا روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید