خبرنگاران همسر نخست وزیر کانادا به کرونا مبتلا است

به گزارش تور کیش، تهران - خبرنگاران - دفتر جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در بیانیه ای اطلاع داد که نتیجه آزمایش ابتلای گروگوآر ترودو به بیماری کووید 19 ناشی از ویروس کرونا مثبت است.

خبرنگاران همسر نخست وزیر کانادا به کرونا مبتلا است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

تارنمای یاهو نیوز امروز بر اساس این بیانیه اطلاع داد که حال همسر نخست وزیر کانادا خوب، علائمش خفیف و به تمامی احتیاط های توصیه شده عمل می نماید. دیگر اعضای خانواده ترودو نیز مانند وی و بنا به توصیه پزشکان خود را قرنطینه خواهند کرد.

جاستین ترودو دیروز (22 اسفند) پس از شدیدتر شدن تب همسرش و انجام آزمایش ابتلا به ویروس کرونا، در قرنطینه نهاده شد.

دفتر نخست وزیری کانادا در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام نموده بود که علائم ابتلا به بیمارس همسر ترودو پس از بازگشت وی از یک سفر به انگلیس ظاهر شد.

براساس این بیانیه، نخست وزیر کانادا در حالی که هیچ علائمی ندارد، تا زمانی که نتایج آزمایش همسرش تعیین نشود در قرنطینه خانگی قرار خواهد داشت.

نهادهای بهداشتی اعلام نموده اند که بیماری کووید 19 ممکن است در ابتدا علائمی نداشته باشد و تشخیص آن تنها با آزمایش مخصوص امکانپذیر است.

از دی ماه که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد، تا به امروز به 128 کشور سیده است .بیش از 135 هزار نفر به این ویروس و بیماری جهانگیر کووید 19 ناشی از آن مبتلا شده، نزدیک به 5 هزار تن جان باخته و بیش از 70 هزار بیمار نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 802

به "خبرنگاران همسر نخست وزیر کانادا به کرونا مبتلا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همسر نخست وزیر کانادا به کرونا مبتلا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید