رسول پناه: از پیشکسوتان می خواهم به پرونده های پرسپولیس منطقی نگاه نمایند

به گزارش تور کیش، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از همه پیشکسوتان، طرفداران، صاحب نظران خواهش می کنم در پرونده برانکو منطقی به قضایا نگاه نمایند.

رسول پناه: از پیشکسوتان می خواهم به پرونده های پرسپولیس منطقی نگاه نمایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره فرایند همکاری باشگاه پرسپولیس با شرکت کارگزار گفت: پس از امضای الحاقیه با شرکت آتیه داده پرداز، این شرکت خوشبختانه به تعهدات خود تا اینجای کار به خوبی عمل کرد. شرایط بد مالی فعلی، شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران و نداشتن بلیت فروشی، باعث شده که شرایط واقعا سخت گردد، اما در همین شرایط باید قدردان مسئولیت پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم. آن ها به واقع یاری حال باشگاه در این شرایط بودند.

وی ادامه داد: با این همه بعضی از بدهی ها برای زمان گذشته و قبل از امضای قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز است که البته در همین زمینه مذاکرات خوبی با این شرکت اجرا شده و امیدوارم با تعامل بیشتر، بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم. پرداخت بدهی ها، جلوگیری از بسته شدن پنجره جابجایی و احکام انضباطی در فیفا، مسائل پیش روی ماست و امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم. مذاکراتی با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار اجرا شده و به روز های آینده امیدوار هستیم. بعضی از پفراینده های چندین هزار دلاری از قبل وجود داشته، اما کارگزار برند باشگاه متعهدانه در کنار پرسپولیس واقع شده است. خوشبختانه آن ها به تعهدات خود تا خاتمه خرداد ماه عمل نموده اند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در ادامه تبادل نظر با رسانه رسمی این باشگاه درباره آخرین شرایط پرداخت مطالبات برانکو و بودیمیر اضافه کرد: ما در شرایط حساسی قرار داریم. در این شرایط حساس از طرفداران، صاحب نظران و پیشکسوتان می خواهیم تا یاری حال پرسپولیس باشند. در شرایط سخت فعلی مالی و در حالی که بدهی های زیادی از گذشته بر سر باشگاه آوار شده، نباید با اظهارات تنش زا کار را سخت کرد. از همه پیشکسوتان، طرفداران، صاحب نظران و ... خواهش می کنم منطقی به قضایا نگاه نمایند. در شرایط فعلی آن ها می توانند با اظهارات کارشناسی شده و منطقی یاری حال پرسپولیس باشند.

رسول پناه همچنین درباره نگرانی طرفداران برای تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله بشار رسن هم گفت: اینکه در بعضی رسانه ها گفته شده ما به بشار پیشنهاد داده ایم دستمزدش را کم کند به هیچ وجه صحت ندارد. هنوز هیچ مذاکره ای با بشار انجام نشده است، اما هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی نظر مثبتی روی این بازیکن و بحث تمدید قراردادش دارند و به زودی مطالباتش پرداخت می گردد و وارد مذاکره برای تمدید قراردادش می شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1111

به "رسول پناه: از پیشکسوتان می خواهم به پرونده های پرسپولیس منطقی نگاه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: از پیشکسوتان می خواهم به پرونده های پرسپولیس منطقی نگاه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید