رقم قرارداد و طرفداران، موانع برکناری قلعه نویی

به گزارش تور کیش، در روزهایی که به نظر می رسد فوتبال تعطیل است و کاری انجام نمی گردد، جلسه هیأت مدیره باشگاه سپاهان برگزار گردید تا در خصوص مسائل مهم زیادی مشورت و تصمیم گیری گردد. یکی از این مسائل، به شایعه های اخیر ارتباط پیدا می نماید. شایعه احتمال برکناری امیر قلعه نویی از سرمربیگری سپاهان که در روزهای ابتدایی سال 99 حسابی داغ شده بود. این شایعه آنقدر جدی شده بود که در نهایت واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشت. یک واکنش جالب که چندان هم عجیب نبود. باشگاه سپاهان در واکنش به این شایعه، اعلام نمود از سرمربی پرافتخار تیمش حمایت می نماید و بحث های پیش آمده در رابطه با برکناری قلعه نویی اشتباه است. اما چرا این شایعه به وجود آمد؟ آن هم وقتی که لیگ تعطیل است و معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت.

رقم قرارداد و طرفداران، موانع برکناری قلعه نویی

-

در فوتبال ایران، دیگر به همه ثابت شده که هیچ شایعه ای بی دلیل به وجود نمی آید و تکذیب ها هم چندان باورکردنی نیست. در واقع دلیل این شایعه ها چیزی نیست جز تصمیماتی که باشگاه سپاهان در ذهن دارد و حتی امیر قلعه نویی هم ظاهراً از آن باخبر است. گفته می گردد بعد از اتفاقاتی که در روز برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس به وجود آمد و زردپوشان میزبان به میدان نرفتند، مسئولان باشگاه سپاهان منتظر بودند که اتفاقات خوبی بیفتد اما وقتی اینطور نشد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی به پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس داد، مسئولان باشگاه سپاهان از امیر قلعه نویی شاکی شدند و فکر می نمایند این اشتباه به خاطر تصمیم عجیب او رخ داد. سپاهانی ها ظاهراً به خوبی هم می دانند حتی اگر پرونده این بازی را به فیفا هم ببرند نمی توانند پیروز شوند و باید قبول نمایند که 3 امتیاز خانگی را به راحتی از دست دادند. همین مسائل ناراحتی و عصبانیت مسئولان باشگاه سپاهان را به دنبال داشت تا تصمیم به تغییر کادرفنی بگیرند. احتمالاً آنها شانس چندانی برای قهرمانی تیم شان قائل نیستند و فکر می نمایند اختلاف 10 امتیازی با پرسپولیس صدرنشین به راحتی قابل جبران نیست. برای همین استرسی بابت تغییر کادرفنی تیم ندارند. تنها مسئله ای که در این راه وجود دارد قرارداد بالا و نجومی امیر قلعه نویی با باشگاه سپاهان است. گفته می گردد قرارداد 2 ساله قلعه نویی با سپاهانی ها حدود 7 میلیارد تومان است که همین مسأله مانع بزرگی برای اخراج این سرمربی باتجربه شده. شاید اگر مبلغ قرارداد پایین تر بود یا اینکه قلعه نویی با باشگاه سپاهان برای جدایی توافق می کرد، تا الان این جدایی رقم خورده بود اما هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد. ضمن اینکه به نظر می رسد طرفداران سپاهان هم به گونه ای از عملکرد امیر قلعه نویی راضی هستند و فکر می نمایند اتفاقات روز بازی با پرسپولیس به خاطر آنها اتفاق افتاده و در واقع سرمربی سپاهان از طرفدارانش حمایت نموده.

-

همین مسائل تا الان باعث شده فعلاً هیچ تغییری در کادرفنی سپاهان به وجود نیاید اما مسئولان باشگاه اصفهانی همچنان پیگیر هستند تا راه حلی خوب برای این کار پیدا نمایند. تکذیبیه آنها و بیانیه ای که در حمایت از امیر قلعه نویی صادر کردند هم در این راستا بوده که بتوانند با آرامش کار را پیش ببرند. در این مدت هم ظاهراً امیر قلعه نویی بیکار ننشسته و پیگیر مسائل زیادی شده. او فکر می نماید یکی از معاونان باشگاه سپاهان بحث اخراج او را مطرح نموده و حتی در این رابطه هم مصاحبه ای اجرا شده اما به نظر می رسد مسئولان باشگاه سپاهان از اینکه نتوانستند به هدف شان که قهرمانی بود، نزدیک شوند ناراحت و ناراضی هستند. به خاطر همین می خواهند از فرصت تعطیلی لیگ استفاده و تغییرات را ایجاد نمایند. البته همه چیز بستگی به شرایط دارد. اینکه توافقی برای جدایی و دریافت تخفیف به وجود بیاید یا اینکه به دنبال راه چاره دیگری برای کاهش مبلغ قرارداد باشند. به هر حال اگر در زمان تعطیلی لیگ، تغییری در کادرفنی سپاهان به وجود آمد زیاد تعجب نکنید چون این پروژه از مدتی قبل و زمانی که رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس صادر شد، استارت خورد. حالا باید منتظر ماند و دید ناراحتی و عصبانیت مسئولان باشگاه سپاهان فروکش می نماید و کار را با قلعه نویی ادامه می دهند یا اینکه کادرفنی زردپوشان دچار تغییرات می گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 899

به "رقم قرارداد و طرفداران، موانع برکناری قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم قرارداد و طرفداران، موانع برکناری قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید