ساری: کاشته زن های تیم را عوض نمی کنم، بونوچی و رونالدو به استراحت احتیاج دارند

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید با وجود آمار ضعیف گلزنی کریستیانو رونالدو برای گلزنی با ضربات ایستگاهی، او همچنان یکی از کاشته زن اصلی تیم خواهد بود.

ساری: کاشته زن های تیم را عوض نمی کنم، بونوچی و رونالدو به استراحت احتیاج دارند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس، صدرنشین جدول رده بندی سری A فردا (شنبه) در هفته نهم این رقابت ها، میهمان لچه رده شانزدهمی خواهد بود، تیمی که در این فصل تنها دو پیروزی داشته و متحمل پنج شکست شده است.

مائوریتزیو ساری، سرمربی بانوی پیر در نشست خبری این بازی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها در خصوص آمار ضعیف کریستیانو رونالدو برای گلزنی با ضربات ایستگاهی بود. رونالدو از تابستان سال گذشته که به یوونتوس پیوست کاشته زن اصلی این تیم بوده است، اما او بدترین ضریب گلزنی از این ضربات را در سری A دارد و به همین دلیل بعضی طرفداران خواستار ایستادن میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا پشت ضربات ایستگاهی شده اند. مائوریتزیو ساری اما گفت که او در این مسئله دخالت نمی نماید و رونالدو همچنان ضربات ایستگاهی را خواهد زد مگر اینکه خودش بخواهد این ضربات را به بازیکنان دیگر بسپارد.

ساری در این مورد گفت: کریستیانو و میرالم درباره ضربات ایستگاهی تصمیم خواهند گرفت. من این مسئله را به خودشان واگذار نموده ام. من خواسته هایم را از پیانیچ برای او شرح داده ام و قصد هم ندارم که ماهیت بازی اش را تغییر دهم. او هم به خوبی خودش را با شرایط جدیدش وفق داده و در سطحی بالا هم بازی نموده است.

ساری با اشاره به حریف بعدی تیمش اضافه نمود: بازی سختی داریم. حریف ما تیمی است که همواره و در هر شرایط سبک بازی اش را حفظ می نماید، حتی زمانی که به دردسر افتاده باشد. در این بازی فاکتورهای زیادی هست که باید حواس مان به آنها باشد از جمله گرمای هوا که مطمئناً آزارمان خواهد داد، همان طور که در فلورانس (تساوی خارج از خانه یوونتوس مقابل فیورنتینا که تنها بازی بدون برد این تیم در فصل جاری سری A بوده است)، اما ما باید بر این مانع هم غلبه کنیم. در حال حاضر ما گزینه های زیادی برای استفاده از سیستم چرخشی نداریم، اما بسته به شرایط بازیکنان موجود، تغییراتی در ترکیب مان ایجاد خواهیم کرد. بونوچی از ابتدای فصل بازی نموده است و باید دید که آیا می گردد در این بازی به او فرصت استراحت داد یا خیر. داگلاس کاستا هنوز آماده نیست و دی شیلیو هم چند روز دیگر باید استراحت کند. من اغلب اوقات با رونالدو صحبت می کنم. حتی او هم هرازچندگاهی باید استراحت کند. باید ببینیم که خودش چه احساسی دارد و براساس آن تصمیم گیری کنیم.

تیم فوتبال یوونتوس فردا از ساعت 16:30 به وقت تهران میهمان لچه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 495

به "ساری: کاشته زن های تیم را عوض نمی کنم، بونوچی و رونالدو به استراحت احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: کاشته زن های تیم را عوض نمی کنم، بونوچی و رونالدو به استراحت احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید