سلطانی فر: امیدوارم با وحدت ملی و اقتدار کرونا را شکست دهیم، فعلاً بخشودگی اجاره اماکن ورزشی ادامه خواهد داشت

به گزارش تور کیش، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم با وحدت و همکاری ملی و هماهنگی و اقتدار که ناشی از اراده ملی است، بیماری منحوس کرونا را از کشور دور کنیم.

سلطانی فر: امیدوارم با وحدت ملی و اقتدار کرونا را شکست دهیم، فعلاً بخشودگی اجاره اماکن ورزشی ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا که عصر امروز برگزار گردید، گفت: ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش بلافاصله پس از شیوع این بیماری که از 30 بهمن ماه شروع شد، فعالیت خود را شروع کرد و در ابتدا با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مسابقات را در دو هفته بدون تماشاگر برگزار کردیم، اما پس از آن به دلیل گسترش این بیماری و اهمیت حفظ سلامتی ورزشکاران و تماشاگران مسابقات در رشته های مختلف لغو شد و در مرحله بعدی با تدبیری که اتخاذ شد، فعالیت باشگاه های خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا که 120 کشور جهان را درگیر نموده است مشکلاتی را برای مسابقات کسب سهمیه های بازی های المپیک به وجود آورده است که مسابقات احتمالاً با تأخیر چند ماهه انجام خواهد شد. بر همین اساس رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مرحله برگشت مقدماتی جام جهانی هم به تأخیر افتاده است که براساس اعلام زمانبندی جدید برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

سلطانی فر گفت: براساس تدابیری که اتخاذ شد، تعدادی از ملی پوشان رشته های مختلف که درگیر مسابقات کسب سهمیه المپیک بودند، به کشور بازنگشتند و برای ادامه مسابقات به کشورهای غیر درگیر با کرونا رفتند.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم و جامعه ورزش توضیح داد: براساس دستوری که به مدیران کل ورزش و جوانان استان ها ارسال شده، سالن ها و اماکن ورزشی برای قرنطینه و استفاده درمانی در اختیار ستادهای استانی مبارزه با کرونا قرار گرفته و مدیران استانی و رؤسای فدراسیون ها هم موظف هستند نهایت همکاری را با ستادها داشته باشند.

وی با اشاره به اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان که اجاره داده شده است، گفت: با توجه به این مهم که فعالیت های ورزشی تعطیل شده است، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها موظف شدند اجاره اسفند ماه را به دلیل تعطیلی دریافت نکنند و در ادامه هم با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، تصمیم بر این بخشودگی استمرار خواهد داشت.

سلطانی فر ضدعفونی کردن اماکن ورزشی را نیز یکی دیگر از اقدامات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان و ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همکاری ملی و هماهنگی و اقتدار که ناشی از اراده ملی است، این بیماری منحوس را از کشور دور کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 810

به "سلطانی فر: امیدوارم با وحدت ملی و اقتدار کرونا را شکست دهیم، فعلاً بخشودگی اجاره اماکن ورزشی ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: امیدوارم با وحدت ملی و اقتدار کرونا را شکست دهیم، فعلاً بخشودگی اجاره اماکن ورزشی ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید