سه راهی دیزین تا گچسر سفیدپوش شد، استقرار تیم های راهداری

به گزارش تور کیش، هادی پوستین دوز در مصاحبه با خبرنگاران با توجه به بارش باف و باران که از شب گذشته در سطح استان البرز آغازشده است، گفت: در محور کرج - چالوس شدت بارش حوالی ساعت 5 صبح به حدی بوده است که در این محور حدفاصل سه راهی دیزین تا گچسر به طور کامل با برف سفیدپوش شد و عوامل راهداری با تجهیزات و ماشین آلات راهداری اقدام به انجام برف روبی و نمک پاشی نموده اند.

سه راهی دیزین تا گچسر سفیدپوش شد، استقرار تیم های راهداری

وی بابیان اینکه در خصوص رسیدگی به وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان هماهنگی خوبی میان عوامل پلیس راه، اورژانس، هلال احمر با نیروهای راهداری وجود دارد، اضافه نمود: در محورهای شهرستان طالقان حدفاصل گردنه تا سه راهی شهرک شاهد بارش برف هستیم، عوامل راهداری نسبت به نمک پاشی در آن مسیر اقدام نموده اند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، عوامل راهداری در دیگر محورهای مواصلاتی استان ازجمله آزادراه کرج و یا محور اشتهارد مستقرشده اند.

پوستین دوز شرح داد: استقرار 85 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 112 نفر از کارکنان راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان برای انجام امورات راهداری اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر انسداد خاصی در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان البرز وجود ندارد، اضافه نمود: میزان بارش ها قابل توجه بوده است و با توجه به تداوم بارش ها از مردم می خواهیم با رعایت نکات ایمنی اقدام به تردد در محورها نمایند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز تأکید کرد: رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی و همراه داشتن لباس گرم و زنجیر چرخ از نکات مهم و لازم است که از مسافران می خواهیم در صورت تردد از محورهای برف گیر به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 88

به "سه راهی دیزین تا گچسر سفیدپوش شد، استقرار تیم های راهداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه راهی دیزین تا گچسر سفیدپوش شد، استقرار تیم های راهداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید