سورپرایز وزیر ارتباطات رونمایی شد؛ پست پلاس پهپادها را به شرکت پست آورد

به گزارش تور کیش، روز دوشنبه 18 آذر، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در حاشیه همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از سورپرایزی خبر داد که به زودی توسط شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

سورپرایز وزیر ارتباطات رونمایی شد؛ پست پلاس پهپادها را به شرکت پست آورد

پس از این سخن آقای وزیر، موجی از هیجان و حدس ها درباره این سورپرایز یا شگفتانه وزارت ارتباطات به راه افتاد. بعضی کاربران به رفع فیلتر تلگرام امید داشتند، بعضی رویای رایگان شدن ترافیک داخلی را داشتند، عده ای به معرفی شبکه 5G در ایران دل بسته بودند، علاقه مندان به نجوم و فضا منتظر پرتاب ماهواره ای جدید بودند و بعضی از قطع شبکه جهانی اینترنت و گسترش شبکه ای با نام اینترنت ملی نگران بودند که البته مفهوم اینترنت ملی به طور کامل از سوی آقای جهرمی تکذیب شد.

اما دقایقی قبل وزیر ارتباطات با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از سورپرایز موعود رونمایی کرد. در این ویدیو که در ادامه مشاهده خواهید کرد، حسین غضنفری، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، به صورت آزمایشی بسته ای را با استفاده از سرویس پست پلاس برای محمد جواد آذری جهرمی ارسال می کند که در نهایت با موفقیت به دست آقای وزیر رسید.

با راه اندازی سرویس پست پلاس، از این پس شرکت ملی پست ایران به قابلیت حمل و نقل مرسوله با استفاده از پهپاد مجهز می شود و ایران نیز به جمع معدود کشورهایی می پیوندد که از این فناوری برخوردار هستند. به همین مناسبت، وزیر ارتباطات از ارسال رایگان نامه ها در روز 23 آذر در سراسر کشور خبر داده است. برای اطلاعات بیشتر درباره سرویس پست پلاس می توانید به وب سایت Post-plus.ir مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که صفحه اصلی این وب سایت از برگزاری نمایشگاه پست پلاس در 8 روز آینده خبر می دهد که در آینده اخبار مربوط به آن را پوشش خواهیم داد.

نظر شما درباره این سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟ آیا آقای وزیر توانست انتظار شما را برآورده کند؟ پیش بینی شما از سورپرایز آقای جهرمی چه بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 610

به "سورپرایز وزیر ارتباطات رونمایی شد؛ پست پلاس پهپادها را به شرکت پست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز وزیر ارتباطات رونمایی شد؛ پست پلاس پهپادها را به شرکت پست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید