شعار طرفداران پاری سن ژرمن علیه بازیکنان: اینجا جای مزدورها نیست!

به گزارش تور کیش، طرفداران معترض پاری سن ژرمن که از ناکامی بزرگ این تیم در اروپا خشمگین هستند، انگشت اتهام را به سمت بازیکنان PSG گرفتند.

شعار طرفداران پاری سن ژرمن علیه بازیکنان: اینجا جای مزدورها نیست!

به گزارش خبرنگاران، اولتراهای تیم فوتبال پاری سن ژرمن این روزها به هیچ وجه از عملکرد تیم شان راضی نیستند. تیم آنها چهارشنبه هفته گذشته در شبی شوکه نماینده، مقابل منچستریونایتد متحمل شکست خانگی 3 بر یک شدند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماندند.

هواداران PSG کم کاری بازیکنان را مسبب حذف تیم محبوب شان از رقابت های اروپایی می دانند و به همین دلیل با انتشار بیانیه ای از خجالت آنها درآمدند. در این نامه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، آمده است: آن بازیکنانی که قرار بود با افتخار بازی و از پیراهن پاری سن ژرمن دفاع نمایند، به هواداران، باشگاه، کارفرمایان خود و تمام آنهایی که می جنگند، مدیون هستند. ما کسانی نیستیم که فقط در پیروزی ها هوادار و حامی تیم مان باشیم اما اجازه هم نمی دهیم که بازیکنی بدون احساس غرور و تعصب نسبت به تیم، باشگاه هام را غرق در منجلاب کند. لیاقت PSG بیش از داشتن یک مشت مزدور است، مزدورانی که بیشتر به فکر حقوق شان هستند تا دفاع از پیراهن تیم. ما به تیم مان افتخار می کنیم اما به بازیکنان آن نه.

پاری سن ژرمن با قبول باخت خانگی مقابل منچستریونایتد همچنان در حسرت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 151

به "شعار طرفداران پاری سن ژرمن علیه بازیکنان: اینجا جای مزدورها نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار طرفداران پاری سن ژرمن علیه بازیکنان: اینجا جای مزدورها نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید