شکایت باشگاه شباب الاهلی به کمیته انضباطی و دادگاه ورزش امارات

به گزارش تور کیش، باشگاه شباب الاهلی امارات شکایت رسمی خود از سازمان لیگ این کشور را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه کرده است و در دادگاه عالی ورزش امارات پیگیری می کند.

شکایت باشگاه شباب الاهلی به کمیته انضباطی و دادگاه ورزش امارات

به گزارش خبرنگاران، سازمان لیگ امارات پس از اعلام لغو مسابقات فصل جاری فوتبال در این کشور درباره سرنوشت تیم های برتر رأی گیری کرد که براساس آرای هشت باشگاه اماراتی، شباب الاهلی صدرنشین لیگ در فاصله هفت هفته به انتها رقابت ها به عنوان قهرمان معرفی نشد و مسابقات بدون معرفی تیم قهرمان و حتی تیم های صعودکننده و سقوط کننده لغو شده است.

مسئولان باشگاه شباب الاهلی این اقدام را نادرست و غیرقانونی دانستند و حتی روز گذشته اعلام شد این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام امارات هم استعفا می دهد.

روزنامه امارات الیوم امروز در گفت وگویی با یکی از مسئولان باشگاه که نامش فاش نشده از شکایت شباب الاهلی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات خبر داد. براین اساس لایحه شکایت باشگاه از تصمیم سازمان لیگ تسلیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات شده است.

این مسئول همچنین افزود: درباره موضوع کناره گیری از لیگ قهرمانان و سوپرجام فعلاً موضع گیری رسمی نخواهیم داشت و این خبر را تأیید یا تکذیب نمی کنیم، اما تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت های قانونی برای احقاق حق باشگاه استفاده کنیم، چرا که اقدام و تصمیم سازمان لیگ به منظور رأی گیری درباره سرنوشت مسابقات غیرقانونی بوده و سازمان لیگ می بایست رأساً در این مورد تصمیم گیری می کرد. شکایت به کمیته انضباطی نخستین گام برای احقاق حق باشگاه بوده است که همچنان ادامه خواهد داشت و ما از تمامی ظرفیت های قانونی ممکن استفاده می کنیم.

روزنامه البیان امارات هم در این مورد نوشت: باشگاه شباب الاهلی به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی ممکن است و به همین دلیل به دادگاه عالی ورزش امارات نیز شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه ها در ماه آوریل گذشته نامه ای از فدراسیون دریافت کردند مبنی بر ادامه مسابقات لیگ در ماه آگوست، اما یکباره با تصمیم سازمان لیگ مسابقات لغو شده و قهرمان معرفی نشد که بر همین اساس شباب الاهلی با استفاده از این سند به دادگاه عالی ورزش امارات شکایت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1042

به "شکایت باشگاه شباب الاهلی به کمیته انضباطی و دادگاه ورزش امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت باشگاه شباب الاهلی به کمیته انضباطی و دادگاه ورزش امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید