ضربه سنگین کرونا به ورزش چین

به گزارش تور کیش، باشگاه های چینی در لیگ قهرمانان آسیا طبق اعلام AFC نمی توانند در خانه از حریفان خود پذیرایی نمایند و این باعث می گردد تا آنها متحمل ضرر اقتصادی زیادی شوند.

ضربه سنگین کرونا به ورزش چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

ویروس کشنده کرونا باعث شده است تا ورزش چین به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و بازیکنان سرشناس این لیگ به دنبال جدایی باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، کرونا ویروسی کشنده است که چند هفته ای است که چین را به کلی تحت تاثیر قرار داده است. ورزش چین هم همچون دیگر بخش ها به خاطر این ویروس که از حیوانات وحشی به انسان منتقل شده است تحت تاثیر قرار گرفته است.

باشگاه های چینی در لیگ قهرمانان آسیا طبق اعلام AFC نمی توانند در خانه از حریفان خود پذیرایی نمایند و این باعث می گردد تا آنها متحمل ضرر اقتصادی زیادی شوند.

از طرف دیگر هم بازیکنان بزرگ خارجی این لیگ به دنبال جدایی از لیگ چین هستند. کاراسکو نخستین جدا شده سرشناس لیگ چین است که تصمیم گرفت به باشگاه سابق خود اتلتیکو مادرید برگردد.

پائولینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا هم اعلام نموده که دیگر علاقه ای به ماندن در لیگ چین ندارد و به دنبال جدایی از تیم خود است.

بازیکنان سرشناس دیگری مثل هالک، اوسکار، یحیی توره، آرناتوویچ، دمبله و روندن هم در آستانه جدایی از لیگ متمول چین هستند اما در شرایط کنونی آنها نمی توانند کشور چین را ترک نمایند و فعلا در قرنطینه به سر می برند.

ویروس کرونا تا الان بیشتر از 200 نفر قربانی گرفته و بیشتر از 10 هزار نفر هم به آن مبتلا شده است. این ویروس در 23 کشور دنیا دیده شده و همین باعث شده است تا سازمان بهداشت دنیای زنگ خطر را برای همه کشورها به صدا درآورد و از آن به عنوان یک خطر دنیای یاد کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 632

به "ضربه سنگین کرونا به ورزش چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه سنگین کرونا به ورزش چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید