علی کریمی از کی روش الگوبرداری کرد، دست پرسپولیس خالی است

به گزارش تور کیش، جواد الله وردی در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص پیروزی های اخیر پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و لیگ برتر گفت: پرسپولیس با وجود اینکه با کمبود بازیکن روبرو است اما برگ های برنده ای دارد که باعث موفقیتش گردیده است.

علی کریمی از کی روش الگوبرداری کرد، دست پرسپولیس خالی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس به تنهایی می تواند گره از مسائل فنی پرسپولیس باز کند. او خیلی خوب تیمش را مدیریت می نماید و نقش زیادی در اتحاد تیمی پرسپولیس داشته است. ضمن اینکه بازیکنان و مدیریت پرسپولیس زیر سایه حمایت بی حد و اندازه طرفداران توانسته اند با بیشترین توان ممکن به پرسپولیس خدمت نمایند.

وی در ادامه در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: کی روش هزاران منفعت برای فوتبال ایران داشته است که یکی از آنها سیستم دفاعی اش بود که بقیه یاد گرفتند. سپیدرود یکی از عجیب ترین تیم های جهان است که مسائل فراوانی دارد اما دیدید که تا ثانیه های آخر دفاع کرد و اگر آدام همتی شوت سرکش خود را نمی زد بازی به تساوی می رسید.

الله وردی ضمن انتقاد ار عملکرد فنی علی کریمی در قامت مربی توضیح داد: کریمی انسان فوق العاده ای است اما واقعا مربی خوبی نیست. علم مربیگری تخصص لازم را می خواهد و نمی توان با تکنیکی که در دوران بازیکنی دارید، همه را در جهانی مربیگری دریبل بزنید. کریمی و امثال او که قوی تر از خودش هم هستند کاملا از سیستم دفاعی کی روش در تیم ملی استفاده می نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی خود از دربی پایتخت را اینگونه عنوان نمود: این بازی شرایط متفاوتی دارد و اصلا قابل پیش بینی نیست. اما شرایط این روزهای پرسپولیس خیلی خوب است و کاملا امیداورم این تیم برنده بازی بزرگ تهران گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 39

به "علی کریمی از کی روش الگوبرداری کرد، دست پرسپولیس خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی از کی روش الگوبرداری کرد، دست پرسپولیس خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید