فعالیت مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش تور کیش، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: مراکز تعویض پلاک بدون مشکل و با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند فعالیت می نمایند.

فعالیت مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه جامعه خبرنگاران از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، سرهنگ علی محمدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز تعویض پلاک میثم بیان داشت :با اینکه مراکز تعویض پلاک با تعطیلی 40 روزه همراه بود اما با بازگشایی این مراکز فقط 3 درصد افزایش مراجعین را شاهد هستیم.

وی درخصوص نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک گفت: برای جلوگیری از ازدحام مراجعین، خودروها به صورت زوج و فرد، یعنی خودروهای با پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای با پلاک فرد در روزهای فرد می توانند برای انجام تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سرهنگ محمدی اضافه نمود: در کنار این، ساعت ارائه خدمت به هموطنان افزایش پیدا نموده است و مراکز تعویض پلاک ساعت 7 صبح تا 5 عصر فعالیت می نمایند و همین امر منجر به کاهش مراجعین به مراکز نیز شده است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور در مورد صف های ایجاد شده در مراکز تعویض پلاک خودرو بیان نمود: برخلاف آنچه که در بعضی از شبکه های اجتماعی نمایش داده می گردد این صف ها به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوجود آمده است چرا که افراد کمتری برای انجام کارهای مربوط به خودرو به داخل سالن ها راهنمایی می شوند و بقیه باید در داخل خودرو منتظر بمانند تا نوبت آنها برسد.

وی با بیان اینکه کلیه پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراکز تعویض پلاک رعایت می گردد، بیان نمود: توصیه می کنیم که هموطنان مدیریت زمان داشته باشند و همه در ساعات اولیه صبح مراجعه ننمایند، چرا که بعد از ظهرها مراکز خلوت هستند و می توانند به راحتی کار تعویض پلاک خو د را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 948

به "فعالیت مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید