فیلم ، روایت شاهدان عینی از همسرکشی و خودکشی قاتل در گلشهر کرج

به گزارش تور کیش، لیلا روز شنبه 24 خرداد با شلیک گلوله توسط شوهرش در گلشهر به قتل رسید و مرد قاتل بعد از زخمی کردن دخترش خودکشی کرد. در این فیلم روایت شاهدان عینی از این حادثه را ببینید.

فیلم ، روایت شاهدان عینی از همسرکشی و خودکشی قاتل در گلشهر کرج

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از رکنا، روز حاددثه با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان دایره جنایی استان البرز در محل حادثه، راز قتل و خودکشی زن و شوهر کرجی فاش شد. دختر 19 ساله این زن و شوهر که در این حادثه زخمی شده بود با چشمانی اشکبار ماجرا را شرح داد.

وی گفت: پدرم تقریبا یک سال پیش پول پیش خانه را بدون اینکه ما متوجه شویم از صاحبخانه گرفت و ناپدید شد. بعد از چندی یکی از بستگان مان به ما اطلاع داد که پدرم در عسلویه یک نانوایی را اداره می نماید. مامان لیلا در این مدت کار می کرد، مراقب ما بود و هم دنبال کارهای جدا شدن از پدرم به شکل غیابی بود.

دختر 19 ساله ادامه داد: من و مادرم، همراه برادر 21 ساله ام هرکدام مشغول کار کردن و گذراندن روزهایمان بودیم که حدودا 3 الی 4 ماه پیش سر و کله پدرم به نام جاوید پیدا شد. او شیشه مصرف می کرد و از زمان برگشتنش، خانه ما یک روز خوش به خود ندید. او فقط از ما پول می گرفت تا خرج مواد کشیدنش کند. پدرم بارها مادرم را به این اقدام تهدید نموده بود و در آخر تهدیدهایش را عملی کرد.

روز حادثه جاوید (قاتل) با مادرم حسابی درگیر شد که ناگهان اسلحه شکاری را از کمدش برداشت و به سمت ما آمد. من و مادرم وحشت زده به اتاق خواب پناه بردیم و بعد از شکستن در توسط پدرم به بالکن رفتیم و از مردم یاری خواستیم.در این هنگام صدای شلیک 3 گلوله ترس و سکوت را در محل حاکم کرد.

دختر جوان اضافه نمود: باورم نمی شد، پدر بی رحمم 2 مرتبه به سمت مادرم شلیک کرد و بعد اسلحه را به سمت قلب خود گرفت و شلیک کرد.

متاسفانه مادرم در همان دقایق نخست جان باخت و پدرم هم زنده نماند. هنگام شلیک پدرم به سمت مادرم آنقدر به گلوله نزدیک بودم که لباسم پاره شد و بدنم خراش برداشت.

  • واکنش نماینده سابق مجلس به سه قتل فجیع ناموسی در یک ماه اخیر
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1030

به "فیلم ، روایت شاهدان عینی از همسرکشی و خودکشی قاتل در گلشهر کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، روایت شاهدان عینی از همسرکشی و خودکشی قاتل در گلشهر کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید