فینال لیگ قهرمانان اروپا به 7 تیر موکول شد

به گزارش تور کیش، بر اساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا رقابت های لیگ قهرمانان پس از وقفه چند هفته ای دنبال خواهد شد و فینال این رقابت ها در تاریخ 7 تیر ماه برگزار می گردد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا به 7 تیر موکول شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا در هفته های اخیر باعث ایجاد وقفه در انجام تمامی فعالیت های ورزشی در سرتاسر دنیا شده است. رقابت های فوتبال در تمامی لیگ های اروپایی نیز با تعطیلی روبرو شده است. لیگ قهرمانان اروپا نیز از این موضوع مستثنی نبوده است. در مجموع 4 ملاقات از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار گردید و ملاقات های هفته بعدی این رقابت ها به تعویق افتاد.

حالا یوفا خبر داده که تصمیمی بر تعطیلی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان ندارد و فینال این رقابت ها را یک ماه دیرتر از زمان مشخص شده در تاریخ 7 تیر ماه سال آینده در استانبول برگزار خواهد نمود. این تصمیم با توجه به این که ساعتی پیش اعلام شد رقابت های یورو 2020 به تابستان سال آینده موکول شده تصمیمی نسبتا پیش بینی شده به نظر می رسد. چرا که ضرر اقتصادی ناشی از لغو کامل این رقابت ها می توانست ضربه شدیدی برای یوفا و باشگاه های عظیم اروپایی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 826

به "فینال لیگ قهرمانان اروپا به 7 تیر موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان اروپا به 7 تیر موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید