لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی امیدوارکننده زنیت در حضور 84 دقیقه ای آزمون، تساوی چلسی در زمین والنسیا

به گزارش تور کیش، تساوی چلسی در خانه والنسیا و رجحان زنیت، اتفاقات ابتدایی شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود.

لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی امیدوارکننده زنیت در حضور 84 دقیقه ای آزمون، تساوی چلسی در زمین والنسیا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی تیم فوتبال چلسی در زمین والنسیا و رجحان زنیت در حضور بازیکن ایرانی اش شروع شد.

براساس این گزارش، در گروه هفتم رقابت ها زنیت با رجحان 2 بر صفر خانگی مقابل لیون به صعود امیدوار شد. در رقابتی که سردار آزمون از ابتدا تا دقیقه 84 برای زنیت بازی کرد، تیم روسی توسط جیوبا در دقیقه 42 و اوزدوف در دقیقه 84 به گل رسید و با کسب رجحان، مانند لیون هفت امتیازی شد تا به صعود در هفته پایانی امیدوار گردد. در این گروه، لایپزیگ 9 امتیازی در صدر است.

در گروه هشتم نیز چلسی در خانه والنسیا به تساوی 2 - 2 رضایت داد تا سرنوشت صعود دو تیم به هفته پایانی کشیده گردد. در این بازی استادیوم مستایا، سولر در دقیقه 40 و واس در دقیقه 82 برای میزبان و کواچیچ در دقیقه 41 و پولسیچ در دقیقه 50 برای چلسی گل زدند. ضمن اینکه پارخو از والنسیا در دقیقه 65 یک ضربه پنالتی را از دست داد. با این نتیجه هر دو تیم هشت امتیازی شدند و به صعود امیدوار ماندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 497

به "لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی امیدوارکننده زنیت در حضور 84 دقیقه ای آزمون، تساوی چلسی در زمین والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی امیدوارکننده زنیت در حضور 84 دقیقه ای آزمون، تساوی چلسی در زمین والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید