مقابله چینی ها با کرونا با اشعه ماورا بنفش

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از چنل نیوز آسیا، همزمان با درخواست دولت چین از شرکت های مختلف برای تشدید اقدامات خود در جهت مقابله با ویروس کرونا، فناوری های جدیدی برای مقابله با ویروس مذکور به کار گرفته می گردد.

مقابله چینی ها با کرونا با اشعه ماورا بنفش

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در تازه ترین اقدام از این دست شرکت یانگائو که خدمات حمل و نقل عمومی در شانگهای ارائه می دهد، یک اتاق تنظیف و پاکیزه سازی را برای اتوبوس ها راه اندازی نموده که به وسیله تابش اشعه ماورا بنفش هرگونه عفونت و آلودگی را رفع می نماید.

در شرایطی که پاکسازی و ضدعفونی کردن یک اتوبوس به شیوه های سنتی با استفاده از دو نیروی خدماتی به حداقل 40 دقیقه زمان احتیاج دارد، استفاده از این روش ضدعفونی اتوبوس ها را در عرض تنها 5 دقیقه ممکن می نماید. در این روش تمامی گوشه و کنارهای اتوبوس ها ضدعفونی و پاکسازی می گردد و هیچ نقطه ای آلوده باقی نمی ماند.

در اتاق تنظیف طراحی شده بدین منظور 210 مجرای عبور اشعه ماورا بنفش تعبیه شده که وظیفه تمیز کردن اتوبوس ها را بر عهده دارند. فعلاً دو اتاق از این نوع در شانگهای راه اندازی شده که نظافت 250 اتوبوس را در روز ممکن می نماید. باید توجه داشت که استفاده از این روش بر روی انسان ها ممکن است و باعث آسیب دیدن شدید پوست می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 817

به "مقابله چینی ها با کرونا با اشعه ماورا بنفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله چینی ها با کرونا با اشعه ماورا بنفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید