مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم، داوران شهامت داوری نداشتند، در چند جبهه باید بجنگیم؟

به گزارش تور کیش، به گزارش ، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از شکست مقابل اسقلال تهران در خصوص این دیدار گفت: پیش بینی بازی سختی را برابر استقلال در آزادی داشتیم و قبل از بازی فکر همه چیز را نموده بودیم. به داور بازی خسته نباشید می گویم، ولی به نظرم داوران شهامت داوری نداشتند و در دقیقه یک خطای ما گرفته نشد و استقلال در دقیقه یک باید ده نفر بازی می کرد.

مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم، داوران شهامت داوری نداشتند، در چند جبهه باید بجنگیم؟

او درمورد داوری این دیدار گفت: صحنه ای که خطا شده باید داور پشت دروازه این صحنه را می دید و اصلا اهل این نیستم موضوع را طور دیگری بیان کنم. من با هزار بد بختی به تیمم انگیزه می دهم و آن ها با تمام وجود بازی کردند، اما در سه بازی اخیر پنالتی های ما گرفته نشده است.

مهاجری ادامه داد: مگر ما چقدر توان داریم؟ در چند جبهه باید بجنگیم؟ کاری به بازی پرسپولیس ندارم، اما به رختکن رفتم و بازیکنان به من می گویند از حق ما دفاع نمی کنید. اگر استقلال در دقیقه یک ده نفره می شد روند بازی تغییر می کرد. داور بازی صحنه را می دید و باید فشار از روی داوران برداشته گردد.

او درمورد عملکرد بازیکنانش گفت: فقط به بچه ها خسته نباشید جانانه می گویم و هر دو تیم موقعیت داشتند و به نظرم اگر با اشتباهات داوری همراه نمی شدیم می توانستیم با دست پر از استادیوم بیرون برویم، اما سه امتیاز نصیب استقلال شد و خودمان را برای بازی های آینده آماده می کنیم

او درباره وقت کشی دخسوس گفت: کجا وقت کشی رخ داد؟ دفاع در فوتبال یک استراتژی است ما در همین استراتژی 3-4 موقعیت گل ایجاد کردیم. در خصوص دخسوس باید بگویم یک مورد بازیکنان ما مصدوم شده بود و 10 نفره بازی می کردیم از او خواستیم خودش را بیندازد تا تعویض انجام گردد، ولی می گفت این کار را نمی کند اگر در خصوص یک فرد دیگری این حرف را می زدید شاید تردید می کردم، اما با توجه به شناختی از دخسوس دارم این مسئله را نمی پذیرم خودم هم به دنبال این مسائل نیستم و می دانم اگر قرار است نتیجه بگیریم باید بجنگیم ما با فوتبال به دنبال دریافت حق مان هستیم.

نورافکن: از گل سه امتیاز قائدی بسیار راضی هستم

قائدی: به کورس قهرمانی بازگشتیم/ جواب اعتماد شفر را دادم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 167

به "مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم، داوران شهامت داوری نداشتند، در چند جبهه باید بجنگیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم، داوران شهامت داوری نداشتند، در چند جبهه باید بجنگیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید