مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد

به گزارش تور کیش، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تا بیستم دی ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو 22 مهر 99 مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی سال 1399 تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز 17 دی ماه 99 برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا انتها روز شنبه 20 دی ماه 99 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ 20 دی 99، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا به امروز 4 هزار و 643 نفر نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1392

به "مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید