نماینده عراقی: انتظار یاری از آمریکا، توهم است

به گزارش تور کیش، یک نماینده عراق گفت که آمریکا برای پیشبرد سیاست های خبیثانه خود در عراق فعالیت می نماید و هیچ اقدام مثبتی از این کشور عاید عراق نخواهد شد.

نماینده عراقی: انتظار یاری از آمریکا، توهم است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مهدی تقی نماینده ائتلاف الفتح در مجلس عراق گفت که سخن گفتن از یاری آمریکا به مردم عراق، یک توهم است.

او به وبگاه المعلومه گفت که آمریکا برای پیشبرد سیاست های خبیثانه خود در عراق کار می نماید؛ در حالیکه بعضی گروههای سیاسی به این که آمریکا در کنار مردم عراق است، ایمان دارند.

مهدی تقی افزود: بعضی شخصیت های سیاسی قدرت مواجهه سیاسی و عقیدتی با اشغالگران آمریکایی را ندارند و دفاع از خاک عراق و اخراج اشغالگران بر تمامی نمایندگان مجلس واجب است.

در این راستا ستار الجباری دیگر نماینده عراقی روز گذشته گفت که علی رغم مخالفت اکثریت گروههای سیاسی شیعه و اهل سنت و نمودهای عراق با نخست وزیری عدنان الزرفی اما آمریکا همچنان بر روی وی اصرار دارد و اهرم های فشار جدیدی علیه بعضی گروههای سیاسی به کار گرفته است.

بر اساس گزارش وبگاه خبری الموقف العراقی، متیو مولر سفیر آمریکا در بغداد در تاریخ 16 فروردین طی نامه ای رهبران سیاسی عراق را تهدید نموده و گفته که باید به عدنان الزرفی رأی اعتماد داده گردد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 883

به "نماینده عراقی: انتظار یاری از آمریکا، توهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده عراقی: انتظار یاری از آمریکا، توهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید