وزارت خارجه اتحاد علیه ایران هسته ای را به فهرست گروه های تروریستی می افزاید

به گزارش تور کیش، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ایران به زودی سازمان پوششی آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته ای را به فهرست گروه های تروریستی اضافه خواهد نمود.

وزارت خارجه اتحاد علیه ایران هسته ای را به فهرست گروه های تروریستی می افزاید

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ایران روند آنالیز اضافه نمودن سازمان پوششی آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته ای (UANI) را به فهرست گروه های تروریستی به علت روابط و همکاری نزدیک آن با گروهک های تروریستی به زودی شروع خواهد نمود.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طبق اخبار منتشره قرار است گروهک های تروریست و جدایی طلب در یک نمایش مضحک توسط یک سازمان پوششی به نام اتحاد علیه ایران هسته ای گرد هم آمده و بازیگر اصلی این مضحکه نیز پمپئو وزیر خارجه آمریکا باشد، گفت: آمریکا با فریبکاری و نیرنگ از یک سو سخن از مذاکره و مصالحه سر می دهد و از سوی دیگر گروه های تروریستی و جنایتکاری را که دستشان به خون هزاران تن از ملت ایران آغشته است و مزدوران صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بودند و یا بعضی تجزیه طلبان مزدور بیگانگان را که در صدد خدشه به تمامیت ارضی ایران هستند سازماندهی، تأمین اقتصادی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می نماید.

موسوی ضمن محکوم کردن شدید این اقدامات آمریکا و به خصوص وزیر خارجه این رژیم اضافه نمود: صدالبته عِرض خود می برند چرا که میهن عزیز ما هزاران سال است سربلند و راسخ و ماندگار بوده و هزاران سال دیگر هم همچنان پرقدرت و راسخ خواهد ماند و دشمنان و مزدوران قادر نخواهند بود کوچکترین خدشه ای بر ساحت آن وارد کنند. این تقلاهای بی حاصل با همبستگی ملت و دولت ایران همچنان که در جنگ تحمیلی و حوادث گوناگون اثبات شده است، در هم شکسته خواهد شد.

موسوی همچنین توضیح داد: ایران روند آنالیز اضافه نمودن سازمان پوششی آمریکایی اتحاد علیه ایران هسته ای (UANI) را به علت روابط و همکاری نزدیک با گروهک های تروریستی، به فهرست گروه های تروریستی خود به زودی شروع خواهد نمود.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 392

به "وزارت خارجه اتحاد علیه ایران هسته ای را به فهرست گروه های تروریستی می افزاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه اتحاد علیه ایران هسته ای را به فهرست گروه های تروریستی می افزاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید