وضع محدودیت های بیشتر در چهارمحال و بختیاری در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری بختیاری با اشاره به اینکه آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان افزایش داشته است، گفت: اگر مردم هشدارها را جدی نگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند امکان دارد محدودیت ها افزایش پیدا کند.

وضع محدودیت های بیشتر در چهارمحال و بختیاری در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی

اقبال عباسی چهارم تیرماه در ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان افزایش داشته است، اظهار کرد: اگر آمار ابتلا به این ویروس هم چنان صعودی باشد و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند امکان دارد محدودیت ها افزایش پیدا کند و تعطیلی اصناف و ممنوعیت تردد نیز در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از تعطیلی آرایشگاه های زنانه و رستوران ها تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: رستوران ها می توانند غذا را به صورت بیرون بر سرو کنند، همچنین پیگیری ها برای اخذ مجوز تعطیلی و ایجاد محدودیت برای فعالیت آموزشگاه های آزاد، کتابخانه ها، مهدکودک ها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه های تخصصی عرضه محصولات و مهدهای کودک انجام می شود و تا زمان اخذ مجوز نظارت ها بر فعالیت این اماکن تشدید شود.

وی ادامه داد: مطب های پزشکان پروتکل های بهداشتی را با حساسیت بسیار بالا رعایت کنند، همچنین مراکز تفریحی و توریستی نیز کماکان با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

عباسی تأکید کرد: استفاده از ماسک در سرویس های حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس الزامی است، متولیان باید بر این امر نظارت کافی را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید حراست از سلامتی پرسنل خود را در اولویت قرار دهند، عنوان کرد: کارمندان ادارات و ارگان هایی که روزانه مراجعات بالایی دارند باید مرتبا مورد چکاب قرار بگیرند تا مردم بدون نگرانی به این ادارات مراجعه کنند.

وی در خصوص فرصت ها و تهدیدهای کرونا ویروس در دستگاه های اجرایی، بیان نمود: هر اداره ای به صورت جداگانه آسیب هایی کرونا ویروس را احصا کند و اگر برای کاهش این آسیب ها نیارمند همکاری فرابخشی است در جلسات ستاد کرونا اعلام کند.

عباسی در پایان اظهار داشت: یک کمیته با موضوع دانشگاه شهرکرد با استفاده از اساتید حوزه علوم انسانی و اجتماعی راهکارهای مدیریت کرونا ویروس را احصا کند، همچنین باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم از خطرات این ویروس بهره کافی را ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1052

به "وضع محدودیت های بیشتر در چهارمحال و بختیاری در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع محدودیت های بیشتر در چهارمحال و بختیاری در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید