کرونا و خسارت عجیب و غریب پنج لیگ معتبر اروپایی

به گزارش تور کیش، برنارد کایازو، رئیس سازمان لیگ فرانسه مدعی شد لیگ این کشور تا حدود سه ماه دیگر تعطیل است.

کرونا و خسارت عجیب و غریب پنج لیگ معتبر اروپایی

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ یک فرانسه از تاریخ 13 مارس و به علت شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده و هنوز تاریخ دقیقی برای از سر گیری مسابقات اعلام نشده است. در حالیکه زمزمه هایی در بعضی کشورها مانند ایتالیا و انگلیس در خصوص از سر گیری بازی ها از ماه آینده شنیده شده، برنارد کایازو تاکید نمود لیگ فرانسه حداقل تا اواخر خرداد تعطیل بوده و ادامه این فرایند می تواند به ورشکستگی بسیاری از تیم ها منج گردد.

برنارد کایازو گفت: ضروری است فصل را به هر قیمتی تمام کنیم، حتی اگر این به معنای خاتمه فصل در ماه ژوئن و آگوست و از سرگیری مجدد باشد. در حال حاضر تمام باشگاه ها در حدود 250 میلیون یورو در ماه ضرر می دهند و ما نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم تا این که منحنی معکوس گردد. این یعنی خاتمه فصل بین ماه های ژوئن تا آگوست رقم خورده و این اتفاق در بهترین حالت در 15 ژوئن رخ می دهد و لیگ می تواند از آن روز از سر گرفته گردد.

من خیلی خیلی نگران باشگاه ها هستم. بدون یاری دولت، ظرف شش ماه و نیمی از باشگاه های دچار ورشکستگی خواهند شد. پنج لیگ عظیم اروپا در حال حاضر چهار میلیارد یورو ضرر نموده اند و این رقم برای لیگ فرانسه بین 500 تا 600 میلیون یورو بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 840

به "کرونا و خسارت عجیب و غریب پنج لیگ معتبر اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و خسارت عجیب و غریب پنج لیگ معتبر اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید