207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در اردبیل بستری هستند ، فوت 3 نفر در اثر مصرف الکل

به گزارش تور کیش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند و تا به امروز 10 نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در اردبیل بستری هستند ، فوت 3 نفر در اثر مصرف الکل

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه 207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد 110 نفر در اردبیل و 97 نفر در دیگر شهرستان های استان تحت مراقبت و درمان هستند.

اخوان اکبری با بیان اینکه تا به امروز 10 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در اردبیل فوت کرده اند، گفت: 12 نفر از بیماران نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان نمود: 91 بیمار مثبت قطعی در حال حاضر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه بهترین، امن ترین و بهداشتی ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، منزل است، افزود: سیر صعودی بیماران مثبت نشان می دهد که افزایش بیماران را در طی روز های آینده خواهیم داشت.

اخوان اکبری گفت: از همشهریان عزیز در سایر استان ها درخواست می کنیم به استان اردبیل سفر نکنند و مسافرت ها باید کاهش یابد و تردد داخل شهری هم کمتر شود.

وی با بیان اینکه اردبیل سه نفر به دلیل مصرف الکل به صورت خوراکی جان خود را از دست داده اند، بیان نمود: سه نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، یک نفر دچار مرگ مغزی شده و چند نفر هم تحت دیالیز هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 808

به "207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در اردبیل بستری هستند ، فوت 3 نفر در اثر مصرف الکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "207 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در اردبیل بستری هستند ، فوت 3 نفر در اثر مصرف الکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید