5 آزادکار ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش تور کیش، قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید.

5 آزادکار ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان که از ساعت 13 امروز(سه شنبه) به وقت ایران به مصاف حریفان خود می روند، به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف چارلز تاکر از آمریکا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و چینزوریک تسرما از مغولستان مبارزه خواهد نمود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با دارخان یسنگالی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور سوم به مصاف برنده دیدار منصور سیرگاک قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می رود. در این وزن 24 نفر حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 26 کشتی گیر حضور دارند، کامران قاسم پور در دور نخست با هوانس مخیتاریان از ارمنستان سرشاخ می گردد و در صورت شکست این حریف در دور دوم به مصاف برنده سیمبات سلیمان اف از قرقیزستان و کریستوف سادوویک از لهستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با بونیکال از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان تاکومی تانیزاکی از ژاپن و ولادمیر استانکو از مولداوی می رود. در این وزن 24 نفر شرکت نموده اند.

در وزن 125 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سامهان جبرائیلوف از مولداوی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور سوم با برنده تایکی یاماموتو از ژاپن و یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 509

به "5 آزادکار ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 آزادکار ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید